رییس اتاق بازرگانی استان یزد:

بازارهای زیرپله‌ای تهدید جدی برای تولید کننده و مصرف کننده داخلی است

یزد (پانا) - رییس اتاق بازرگانی استان یزد در پنجمین دوره جشنواره تجلیل از بنگاه‌های اقتصادی برتر استان بیان داشت: توسعه تولیدات داخلی به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از اولویت‌های اجرایی اتاق بازرگانی و مدیریت اقتصادی استان است.

کد مطلب: ۸۲۱۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
بازارهای زیرپله‌ای تهدید جدی برای تولید کننده و مصرف کننده داخلی است

«محمدرضا قمی» در پنجمین دوره جشنواره تجلیل از بنگاه‌های اقتصادی برتر استان، ضمن تشکر از استاندار یزد برای پیگیری جدی بحث آب یزد، اظهار کرد: گسترش تولید و تنوع کالا آرامش بسیاری برای آحاد جامعه فراهم کرده است.

وی با بیان این که آرامش ناشی از تنوع و گسترش تولید دارای دو بعد مثبت و منفی است، افزود: در فقه اسلامی بحث حمایت از حقوق مصرف کننده وجود داشته است و این نشان دهنده اهمیت این مهم در فعالیت های اقتصادی است.

رییس اتاق بازرگانی استان یزد گفت: در ایران مسئولیت تولید کننده از طریق مسئولیت مدنی شناخته شده است و این در حالی است که این قانون آن طور که باید و شاید از حقوق مصرف کننده حمایت نمی‌کند.

قمی در بخش دیگری از سخنان خود بازارهای زیرپله‌ای را تهدید جدی برای تولید کننده و مصرف کننده داخلی دانست و بیان کرد: توسعه تولیدات داخلی به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از اولویت‌های اجرایی اتاق بازرگانی و مدیریت اقتصادی استان است.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اهمیت شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری سال«حمایت از کالای ایرانی» تعیین شده است، خاطرنشان کرد: حمایت از کالای ایرانی مستلزم اجرای نظارت های دقیق به منظور جلوگیری از بازارهای زیرپله‌ای و حمایت مستمر از تولید کنندگان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار