دیدار اعضای سازمان های مردم نهاد با نماینده ولی فقیه در استان البرز

کرج ( پانا) - جمعی از جوانان و اعضای سازمانهای مردم نهاد استان البرز به همراه مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز،  به دیدار حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز وامام جمعه کرج رفتند.

کد مطلب: ۸۲۱۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اعضای سازمان های مردم نهاد با نماینده ولی فقیه در استان البرز

جمعی از جوانان و اعضای سازمانهای مردم نهاد استان البرز به همراه مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، به دیدار حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز وامام جمعه کرج رفتند.

در ابتدای این جلسه امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل در حوزه جوانان گفت: معتقدیم مشکلات کشور و جوانان با تقویت بنیان اعتقادی امکان پذیر است.

در ادامه تعدادی از جوانان و نمایندگان سازمانهای مردم نهاد به صورت صمیمی و صریح، مسائل، مشکلات، پیشنهادات، نقطه نظرات و دغدغه های خود را با آیت الله حسینی همدانی مطرح کردند.

در بخش دیگری از این برنامه قدرت الله شمیرانی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، با بیان این که "سازمانهای مردم نهاد غیر دولتی، غیر سیاسی و غیر اقتصادی هستند، از حمایت و برنامه های مدون این اداره کل در جهت تقویت کسب و کارهای نوین خبر داد.

در پایان حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، با بیان این که جوانی یک موقعیت ارزشمند، خاص و ویژه است، گفت: انصافا استان البرز از جهات مختلف گنج و دارای استعدادهای ارزشمندی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار