در گفت‌و‌گو با پانا

نبرد 2 خواهر برای رسیدن به بازی‌های آسیایی: گفته بودیم بعد از مسابقه انتخابی گریه می‌کنیم

تهران (پانا) - ووشوکار تیم ملی ایران نبرد با خواهرش برای رسیدن به سهمیه بازی‌های آسیایی را حاصل محدودیت‌های این دوره از رقابت‌ها دانست.

کد مطلب: ۸۲۱۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
نبرد 2 خواهر برای رسیدن به بازی‌های آسیایی: گفته بودیم بعد از مسابقه انتخابی گریه می‌کنیم

جدال دو خواهر در انتخابی تیم ملی ووشو برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا به طور حتم می‌تواند یک سوژه جذاب برای اهالی ورزش باشد. سهیلا و الهه منصوریان، دو ووشوکار وزن 52 کیلوگرم، در انتخابی تیم ملی روبه‌روی هم قرار گرفتند تا هر کدام که موفق شدند فرد برنده باشند، پیراهن تیم ملی را بر تن کنند. مسابقات انتخابی برگزار شد و در نهایت سهیلا منصوریان که در دیدار اول مقابل الهه منصوریان شکست خورده بود از حضور در انتخابی دوم و مصاف دوم با خواهرش انصراف داد تا پیراهن تیم ملی در جاکارتا 2018 به الهه منصوریان رسید .

سهیلا منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره این تصمیم خود گفت: متاسفانه بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا در بخش بانوان با محدودیت‌های زیادی روبه‌رو شده است. ما در ووشو بانوان بازی‌های آسیایی جاکارتا فقط دو سهمیه داریم و به همین علت این محدودیت باعث شد که انتخابی در وزن 52 کیلوگرم بین من و خواهرم برگزار شود.

وی ادامه داد: اگر حضور در جاکارتا با این محدودیت روبه‌رو نبود الان وضع طور دیگری بود و شاید می‌شد که سه خواهر به این مسابقات اعزام شویم اما به هر حال این وضع وجود داشت و به همین علت بین من و الهه انتخابی برگزار شد.

منصوریان درباره نبرد با خواهرش برای کسب سهمیه بازی‌های آسیایی گفت: هر دوی ما با تمام توانمان بازی کردیم و وقتی در جلسه با علی‌نژاد، رئیس فدراسیون، حاضر شدیم او هم به ما گفت فکر نکنید که ما با هم خواهر هستیم و باید با تمام توان بازی کنید. در انتخابی اول هم همین وضع وجود داشت هر دوی ما به این فکر نکردیم که خواهر هستیم و فقط به مبارزه فکر کردیم اما تجربه الهه بیشتر از من بود و باعث شد در انتخابی اول من شکست بخورم. در انتخابی دوم هم پیش‌بینی باخت را می‌کردم به همین دلیل انصراف دادم.

وی افزود: الهه مربی من بوده و صد درصد تجربه و آمادگی‌اش از من بیشتر است؛ به همین دلیل تصمیم به انصراف گرفتم و حالا امیدوارم در جاکارتا خواهرم به طلای این مسابقات برسد و همه ما را خوشحال کند .

منصوریان در پایان درباره مبارزه دو خواهر در رقابتی رسمی و مهم گفت: طبیعی بود که این موضوع برای هر دو نفر ما سخت بود و من حتی قبل از مسابقه به الهه گفته بودم وقتی انتخابی تمام شد هر دوی ما گریه می‌کنیم. من تا آخرین لحظه با تمام توان مبارزه کردم و اصلاً کم نگذاشتم. حضور در بازی‌های آسیایی برای من مهم بود، اما وقتی بازی اول را واگذار کردم ترجیح دادم در بازی دوم مبارزه نکنم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار