البرز قطب اصلی اسکی کشور

کرج (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز اظهار کرد: خوشبختانه هیئت اسکی یکی از موفق ترین و درخشان ترین هیئتهای ورزشی استان البرز که توانسته موفقیت های بزرگی را در سطح کشور و حتی بین المللی وآسیایی کسب کند.

کد مطلب: ۸۲۱۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
البرز قطب اصلی اسکی کشور

امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در مجمع سالیانه هیئت اسکی استان البرز ضمن خوشامدگویی به مسئولان فدراسیون و اعضای مجمع اظهار کرد: خوشبختانه هیئت اسکی یکی از موفق ترین و درخشان ترین هیئتهای ورزشی استان البرز که توانسته موفقیت های بزرگی را در سطح کشور و حتی بین المللی وآسیایی کسب کند.

وی افزود: البرز قطب اصلی اسکی کشور بوده و همواره قهرمانان و ملی پوشان بنامی را به این رشته معرفی کرده است.

غفرانی به مواهب طبیعی استان البرز اشاره کرد و گفت: علیرغم این که استان البرز از لحاظ زیر ساختهای ورزشی با مشکلات زیادی روبرو بوده، اما در برخی از رشته ها از جمله اسکی مواهب طبیعی و خدادادی به کمک ورزش استان و زیر ساختهای ورزشی ما آمده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: پیست بین المللی دیزین به عنوان یکی از بهترین و استانداردترین پیست های کشور از جمله ی این مواهب ارزشمند است.

وی با اشاره به نقش اعضای مجمع در پیشبرد اهداف هیئت خاطرنشان کرد: بدون تردید هیئت برای موفقیت در راه توسعه و پیشرفت اسکی استان به کمک، تلاش و همفکری همه ی اعضای مجع نیاز دارد و می بایست تمامی شما عزیزان خود را در این رابطه مسئول بدانید.

غفرانی به اهمیت بحث استعدادیابی اشاره کرد و گفت: هیئت اسکی می تواند با همکاری آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت دانش آموزان در زمینه ی استعدادیابی فعالیت بیشتری داشته باشد.

وی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز همچون همیشه با تعامل و همکاری فدراسیون و هر چه در توان و بضاعت دارد در کنار و حامی هیئت اسکی استان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار