مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

اردیبهشت ماه زمان نقل و انتقالات خارج استانی فرهنگیان

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: فرهنگیان متقاضی انتقال به خارج استان می توانند از تاریخ 22 اردیبهشت ماه 97 با مراجعه به سامانه نقل و انتقالات تقاضای خود را ثبت کنند.

کد مطلب: ۸۲۱۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
اردیبهشت ماه زمان نقل و انتقالات خارج استانی فرهنگیان

محمد تقی زاده در این باره گفت: این فرآیند در راستای اجرای سیاست تمرکززدایی و افزایش بهره‌وری کارکنان ، افزایش رضایت شغلی فرهنگیان و استفاده بهینه از نیروی انسانی موجود در مناطق آموزش و پرورش است و نقل و انتقال نیروهای رسمی، آزمایشی و پیمانی شاغل در واحدهای آموزشی متقاضی انتقال دائم و موقت درون و برون استانی با رعایت ضوابط و مقررات مربوط در سال تحصیلی 97-98 انجام می شود.

وی گفت: فرهنگیانی که متقاضی انتقال برون هستند در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند با مراجعه به سایت www.enteghal.medu.ir نسبت به ثبت درخواست و تکمیل فرم امتیاز بندی خود اقدام و سپس مدارک لازم را جهت بررسی به امور اداری آموزش و پرورش منطقه مبدا ارائه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش اضافه کرد: دارا بودن حداقل 5 سال سابقه خدمت تمام وقت در آموزش و پرورش تا پایان شهریور 97 از شرایط لازم برای انتقال دائم و دارا بودن حداقل 2 سال سابقه خدمت تمام وقت در آموزش و پرورش تا پایان شهریور 97 از شرایط انتقال موقت فرهنگیان است.

تقی زاده گفت: نتیجه نهایی نقل و انتقالات حداکثر تا 15 مرداد ماه 97 توسط آموزش و پرورش منطقه مبدا اعلام می شود.گفتنی است استان خوزستان دارای 67 هزار فرهنگی و حدود یک میلیون دانش آموز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار