ادعای مشاور سابق ترامپ: جان کری در پاریس با هیأت ایرانی دیدار کرده است

تهران (پانا) - مشاور اسبق رسانه ای رئیس‌جمهوری آمریکا مدعی شده است که وزیر امور خارجه اسبق آمریکا در پاریس با هیأت سه  نفره ایرانی مذاکره کرده است.

کد مطلب: ۸۲۱۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
ادعای مشاور سابق ترامپ: جان کری در پاریس با هیأت ایرانی دیدار کرده است

جیسون آزبورن با انتشار عکسی که فردی شبیه به جان کری را از پشت سر نشان می‌دهد در صفحه توئیتر خود مدعی شده است که جان کری در پاریس با هیأت ایرانی سه نفره مذاکره کرده است و آنها درباره دونالد ترامپ نیز صحبت کرده‌اند.

آزبورن مدعی شدن که یکی از دوستان او که در نزدیکی میز آنها در رستوران له‌آونیو (L'Avenue) نشسته بوده است عکسی را برای او فرستاده و گفته است که کِری در گفت‌وگو با ایرانی‌ها از دونالد ترامپ‌ انتقاد کرد.

او همچنین گفته است که هیأت ایرانی پنج محافظ امنیتی داشته‌اند و با خودرودهای دیپلماتیک به محل مذکور رفته‌اند.

هنوز هیچ واکنشی از سوی جان کری و یا ایران در این باره منتشر نشده و مشخص نیست که این ادعا صحت داشته باشد اما این مشاور رسانه‌ای اسبق ترامپ از رفتار کری درباره دیدار با مقام های ایرانی در ماه‌های اخیر ابراز نگرانی کرده است.

جان کری،‌ وزیر امور خارجه اسبق آمریکا، که ریاست هیأت مذاکره کننده هسته‌ای در زمان مذاکرات برجام بود با اقدام دونالد ترامپ برای خروج از توافق هسته‌ای به شدت مخالفت کرده و در طول چند ماه گذشته نیز در همین راستا دوبار با محمدجواد ظریف در حاشیه اجلاس امنیتی مونیخ و همچنین در نیویورک دیدار کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار