نماینده ولی فقیه در سپاه: هراسی از تحریم و تهدید نداریم

تهران (پانا) - نماینده ولی فقیه در سپاه در واکنش به خروج آمریکا از برجام با تأکید بر اینکه از نظام استکباری امریکا انتظاری جز این نمی رفت، گفت: ملت ایران هرگز از تحریم و تهدید هراس نداشته و با انسجام و وحدت در سایه هدایت‌های ولی فقیه راه خود را برای پیشرفت انقلاب طی می‌کند.

کد مطلب: ۸۲۰۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در سپاه: هراسی از تحریم و تهدید نداریم

به گزارش سپاه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی اظهار داشت: عهد شکنی اخیر امریکا ادامه روند تقابل و دشمنی آنها علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران بود و از نظام استکباری و سلطه‌جو انتظاری جز این نمی‌رفت.

وی دستاویز قرار دادن موضوعاتی از قبیل دانش هسته‌ای و توان دفاعی را بهانه‌های واهی از سوی امریکا توصیف و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی الهام بخش از مقاومت، ایستادگی و ظلم ستیزی در منطقه و حتی جهان، امروز منافع استکباری آمریکا و رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی را با چالش جدی مواجه کرده است؛ به همین دلیل آنها جز نابودی نظام مقتدر هدف دیگری ندارند.

حاجی صادقی در ادامه تقابل انقلاب و نظام اسلامی با نظام سلطه و استکبار و در راس آن آمریکا را تقابلی بنیادین و راهبردی دانست و با اشاره به مولفه‌های قدرت در جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: برخورداری از نعمت ولایت فقیه و رهبری حکیم، دوراندیش و آگاه به زمان و مکان، مردمی مجاهد، بصیر، انقلابی و ولایتمدار و نیروهای مسلح مقتدر و با انگیزه ارکان اساسی عزت و سربلندی ایران اسلامی به شمار می روند.

وی با تاکید بر این که ملت ایران متکی به خدا، قرآن و آموزه های اسلام ناب و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه عاشورا بوده و هیچگاه اقتدار خود را از بیگانه نگرفته است، گفت: شکوه و عظمت امروز ایران اسلامی ثمره مجاهدت و جانفشانی فرزندان این مرز و بوم و ایستادگی و مقاومت مجاهدانه ملت پای آرمان های بلند اسلام و انقلاب اسلامی بوده و دفاع مقدس و عاشورایی که پس از گذشت ۳۰ سال از جنگ تحمیلی هنوز در جبهه‌های مقاومت اسلامی و دفاع از حرم تداوم دارد، آینه تمام نمای این شکوه و اقتدار برابر دنیای استکبار به شمار می‌رود.

حاجی صادقی با بیان اینکه طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره تهدید و تحریم های ظالمانه دستور کار شیطان بزرگ و متحدان کاخ سفید علیه ملت ایران بوده است، تصریح کرد: ملت ایران هرگز از تحریم و تهدید هراس نداشته و با انسجام و وحدت تحت رهبری های داهیانه ولی فقیه زمان و امام حاضر انقلاب اسلامی راه خود را برای پیشبرد اهداف و آرمان های نظام اسلامی و پیشرفت کشور طی می‌کند.

وی با بیان اینکه حافظه تاریخی ملت ایران هیچگاه خباثت، توطئه، تهدید و تحریم‌های آمریکا طی سالیان متمادی را از یاد نخواهد برد، خاطرنشان کرد: خروج آمریکا از برجام برخلاف اصول و قواعد بین المللی و آداب رایج و متعارف دیپلماتیک حیثیت و اعتبار ناداشته کاخ سفید را بر باد داد و مردم این کشور را نزد جامعه بشری خجالت زده کرد.

حاجی صادقی با بیان اینکه پیمان شکنی آمریکایی ها واقعیتی است که برغم پیش‌بینی‌ها و هشدارهای مقام معظم رهبری مورد توجه جدی برخی قرار نگرفت، با تأکید بر ضرورت هوشمندی در شرایط حساس و خطیر کنونی گفت: اعتماد به اروپا نیز اگر با هوشمندی و اخذ تضمین‌های عملی و ضمانت‌های اجرایی قطعی همراه نباشد، نیز فرجامی جز اعتماد به آمریکایی‌ها نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با اشاره به تظاهرات سراسری ضد آمریکایی ملت ایران پس از نماز جمعه روز گذشته تصریح کرد: خروش ملت ایران در محکوم کردن اقدام آمریکایی ها، پاسخ مناسبی به رئیس جمهور این کشور بود که می تواند برای دیگران نیز عبرت آموز باشد و دشمنان انقلاب اسلامی مطمئن باشند که ایران اسلامی با صدای واحد به مانند تداوم راه مقدس ۴۰ سال گذشته خود را فریاد زده و آن را مصمم تر و عازم تر دنبال می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار