واکنش آموزش و پرورش آبادان درباره چیدن موی یک دختر: معاون پرورشی تعلیق شد

تهران (پانا) - در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی تحت عنوان قیچی کردن موی دختر دبستانی در مدرسه گلستان آبادان، آموزش و پرورش آبادان توضیحی منتشر کرد.

کد مطلب: ۸۲۰۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
واکنش آموزش و پرورش آبادان درباره چیدن موی یک دختر: معاون پرورشی تعلیق شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن توضیح آموزش و پرورش آبادان به این شرح است:‌

یکی از دانش‌آموزان پایه ششم دبستان گلستان شهرستان آبادان به دلیل بلند بودن مو چند مورد تذکر از طرف معاون پرورشی دریافت می‌کند. این دانش‌آموز با توجه به دریافت تذکر نسبت به کوتاه کردن موهایش اقدامی نمی‌کند.

متاسفانه روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری معاون پرورشی این دبستان در اقدامی غیر اصولی، نابخردانه و برخلاف موازین تربیتی اقدام به کوتاه کردن ۲ سانت از موی دانش‌آموز که از مقنعه بیرون مانده بود می‌کند.

اداره آموزش و پرورش آبادان به محض اطلاع از این رویداد، نسبت به پیگیری این اتفاق اقدامات لازم را انجام می‌دهد و در اولین فرصت معاون آموزش ابتدایی این شهرستان به همراه جمعی از مسئولان ستادی برای دلجویی از خانواده این دانش‌آموز به منزل وی می‌روند.

در همان ساعات اولیه معاون پرورشی مذکور جهت دریافت توضیحات به اداره آموزش و پرورش آبادان دعوت می‌شود. اظهارات این معاون اخذ شده و پس از دریافت شکایت اولیای دانش‌آموز پرونده تشکیل می‌شود. این پرونده امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۷ به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ارسال خواهد شد.

فعالیت معاون پرورشی مذکور تا اطلاع ثانوی در حالت تعلیق قرار دارد. همچنین شایعه بستری شدن وی به دنبال این اتفاق از اساس کذب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار