نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:

تاکید برخرید تضمینی محصولات کشاورزی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی :باید با خرید تضمینی محصولات کشاورزی و کوتاه کردن دست دلالان، به کشاورزان کمک کرد تا از مهاجرت آنها به شهرها جلوگیری شود.

کد مطلب: ۸۲۰۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
تاکید برخرید تضمینی محصولات کشاورزی

آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیشب در دیدار اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با وی به خشکسالی های 19 ساله خراسان جنوبی و وابستگی زندگی بسیاری از مردم استان به کشاورزی اشاره کرد و گفت: باید با خرید تضمینی محصولات کشاورزی و کوتاه کردن دست دلالان، به کشاورزان کمک کرد تا از مهاجرت آنها به شهرها جلوگیری شود.


آقای مروج الشریعه استاندار هم به کاهش بارندگی در خراسان جنوبی و تاثیر آن بر کشاورزی استان اشاره کرد و گفت:حضور اعضای کمیسیون کشاورزی در استان فرصتی مغتنم برای رفع مشکلات کشاورزان استان است.


آقای اکبری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی هم گفت: اعضای این کمیسیون در قالب 6 گروه به شهرستانهای استان سفر می کنند تا از نزدیک در جریان مشکلات بخش کشاورزی قرار گیرند.


آقای افضلی نماینده مردم شهرستانهای نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی هم گزارشی از وضعیت کشاورزی و آب در استان ارائه کرد و گفت:حضور اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی می تواند در آینده بر توزیع اعتبارات کشاورزی استان موثر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار