معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان کرمان: دانش آموزان آینده سازان این مرز و بوم هستند

کرمان (پانا) - معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان در حاشیه جشنواره فرهنگی و هنری و هفتمین دوره مسابقات همسرایان گفت:چرخهای این مملکت در آینده در دستان توانمند دانش اموزان خواهد بودوامروز افتخار می کنیم که دانش آموزان ما وارد فرایند فرهنگی و هنری می شوند که این فرایند نشان دهنده استعداد و توانمندی آنهاست .

کد مطلب: ۸۲۰۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان کرمان: دانش آموزان آینده سازان این مرز و بوم هستند

صدیقه مرادی حضور دانش آموزان را در عرصه های مختلف باعث رشد آنها دانست و گفت:امروز افتخار می کنیم که دانش آموزان ما وارد فرایند فرهنگی و هنری می شوند که این فرایند نشان دهنده استعداد و توانمندی آنهاست چرا که فلسفه برگزاری این نوع جشنواره ها و مسابقات قهرمان سازی وایجاد رقابت نیست بلکه ایجاد زمینه ای است که دانش آموزان توانمندی ها و استعداد هایشان را بروز دهند .

مرادی افزود:دانش آموزان ما باید به خود باوری برسند وهدف از برگزاری این مسابقات ایجاد خود باوری در دانش آموزان است و باید بدانیم که دانش آموزان ما در تمامی عرصه ها موفقند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره گل آموزش وپرورش استان کرمان گفت:دانش آموزان کرمانی از دورترین نقطه ی استان با تحمل سختی و رنج در این جشنواره ها شرکت می کنند که نشان دهنده نیاز نسل جوان ما به این برنامه هاست.

صدیقه مرادی افزود:امسال با دست خالی به اجرای برنامه ها پرداختیم تا انگیزه فعالیت از دانش آموزان گرفته نشود وشور و شوق قابل وصف دانش در آموزان به مجموعه ی پرورشی هم ا نگیزه ی اجرای برنامه های فرهنگی و هنری را می دهد واین جشنواره ها آموزش غیر مستقیم کار گروهی به دانش آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار