مدیر کل زیست بوم های دریایی سازمان محیط زیست

فناوری‌های نوین دریایی منجر به افزایش پایش‌های زیست محیطی می‌شود

تهران (پانا) - مدیر کل زیست بوم های دریایی سازمان محیط زیست می‌گوید سامانه‌های شبیه سازها منجر به کاهش آزمایش‌های موشکی، تردد غیر ضروری و استفاده از انرژی می شود و در کاهش آلایندگی های زیست محیطی موثر است.

کد مطلب: ۸۱۹۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
فناوری‌های نوین دریایی منجر به افزایش پایش‌های زیست محیطی می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست، داوود میرشکار مدیر کل زیست بوم های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه برگزاری اولین همایش و نمایشگاه ملی سامانه های شبیه سازها گفت: فناوریهای نوین دریایی می تواند در کاهش آلودگی های محیط زیست دریایی و پایش های زیست محیطی دریایی موثر باشد.

وی افزود: سامانه های شبیه سازها منجر به کاهش آزمایشات موشکی، تردد های غیرضروری و استفاده از انرژی و سوخت می شود و این امر در کاهش آلایندگی های زیست محیطی موثر است.

میرشکار تصریح کرد: تجربه های موفق نظامی و دفاعی در اختیار کاربران قرار می گیرد و منجر به افزایش پایش های دریایی می شود.

وی اظهار داشت: همایش ملی سامانه های شبیه ساز با همکاری سازمان صنایع دریایی و با هدف رسیدن به خودکفایی در بخش شبیه سازهای ریلی، هوایی، دریایی، تفریحی و آموزشی برپا شده است.

مدیرکل دفتر زیست بوم های دریایی خاطر نشان کرد: تبادل نظر بین متخصصان دانشگاهی و فعالان صنعت در حوزه سامانه های شبیه ساز از دیگر اهداف این همایش است و کارگاههای آموزشی و کاربردی و نمایشگاههای تخصصی هم در حاشیه این همایش برگزار می شود.

میرشکار، مدل‌سازی و مبانی نظری شبیه‌سازی، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و آمیخته، فناوری‌های نوین شبیه‌سازی، هوش مصنوعی، مدل‌سازی و شبیه‌ سازی سامانه ‌های پیچیده، ردیاب و موقعیت‌یاب از جمله محورهای این همایش عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار