نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی؛

اهمیت جایگاه معلم در جامعه باید بدرستی تبیین شود

قزوین (پانا) - نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اهمیت جایگاه رفیع معلم گفت: این جایگاه باید بیشتر از گذشته در جامعه تبیین و توجه شود.

کد مطلب: ۸۱۹۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت جایگاه معلم در جامعه باید بدرستی تبیین شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ، بهمن طاهرخانی در مراسم بزرگداشت هفته مقام معلم ضمن تبریک این هفته به فرهنگیان افزود: آموزش و پرورش جایگاه ویژه ای در نهادهای حاکمیتی دارد کشوری موفق است که دایره سرمایه گذاری نیروی انسانی را تقویت بخشد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش است که مقدرات و تصمیمات کلان کشور را پایه گذاری می کند ، اظهار داشت :اگر یک برنامه ریزی منسجم در گذشته طرح ریزی می شود امروز با مشکلات عدیده ای آموزش و پرورش مواجه نبودیم.

طاهرخانی خاطر نشان کرد : در صدد ارائه طرحی جهت جذب فرزندان فرهنگیان پس از بازنشستگی در آموزش و پرورش هستم و امیدوارم شرایط جهت بکارگیری مربیان پیش دبستانی در مقطع ابتدایی فراهم گردد

وی در ادامه از مسئولان جهت رفع کمبود امکانات در شهرستان تاکستان درخواست مساعدت ویژه نمود و تاکید کرد: انتظار داریم سالنی مناسب جهت برگزاری همایش های ویژه فرهنگیان در شهر تاکستان فراهم شود .در خاتمه فرماندار شهرستان تاکستان دراین خصوص قول مساعد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار