امسال در نمایشگاه کتاب تهران

از فیدیبو کتاب الکترونیکی هدیه بگیرید

تهران (پانا) - یکی از ناشران دیجیتال با عرضه 24 هزار عنوان ایبوک و کتاب صوتی توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران را به خود جلب می‌کند.

کد مطلب: ۸۱۹۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
از فیدیبو کتاب الکترونیکی هدیه بگیرید

این روزها که استفاده از گوشی‌های هوشمند و تبلت بازار کتاب‌های الکترونیکی و صوتی را داغ کرده است، ارائه‌دهندگان نسخ الکترونیکی و کتاب‌های گویا سعی دارند با عرضه تعداد بیشتر و موضوعاتی متنوع‌تر توجه این قشر از کتاب‌خوان‌ها را به خود جلب کنند.

برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، که تعدادی از این ناشران را در بخش «رسانه‌های دیجیتال» گرد هم آورده است، فرصت مغتنمی ایجاد کرده تا کتاب‌دوستان را با انواع اپلیکیشن‌های عرضه‌کننده ایبوک آشنا کند. «فیدیبو» یکی از همین اپلیکیشن‌هاست که این امکان را در اختیار استفاده‌کنندگانش گذاشته تا از بین 24 هزار عنوان ایبوک و بیش از 600 ناشر کتاب مورد نظر خود را انتخاب کنند.

کافی‌است اپلیکیشن فیدیبو (Fidibo) را روی گوشی هوشمند یا تبلت خود نصب کنید تا با جستجو در میان موضوعات عمومی و تخصصی موجود به دو زبان فارسی و انگلیسی کتاب خود را دانلود و مطالعه کنید.

بعضی از این کتاب‌ها به رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند و بقیه نیز با 40 تا 60 درصد تخفیف در فروشگاه فیدیبو عرضه می‌شوند.

علاوه بر ایبوک‌، بیش از 800 عنوان کتاب صوتی در این آرشیو موجود است که به‌طور متوسط روزانه 15 -20 عنوان کتاب صوتی جدید به آن اضافه می‌شود.

کتاب‌های صوتی شامل برترین عناوین کتاب‌ها هستند که در نتیجه تعامل فیدیبو با ناشران کتاب‌ و فروشگاه‌های کتاب صوتی انتخاب و تولید می‌شوند. بسیاری از این کتاب‌ها با صدای هنرمندان معروف یا نویسنده همان اثر ضبط شده اند.

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار کتابخانه فیدیبو پادکست‌های پرطرفدار است. فعلا 6 عنوان پادکست پرمخاطب در آرشیومجموعه موجود است که به‌طور منظم به‌روزرسانی می‌شود. کانال بی، رادیو جولون، داستان شب و استرینگ کست از جمله این پادکست‌هاست که با عضویت در فیدیبو می‌توانید تازه‌ترین خروجی‌های آن را گوش کنید.

رسانه‌های دیجیتال یکی از مهم‌ترین بخش‌های نمایشگاه کتاب امسال است که هرروز از 10 صبح تا 10 شب در محوطه شمالی مصلا نزدیک به ایستگاه متروی مصلا میزبان دوستداران کتاب است.

سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار