در گفت‌وگوی پانا با حسن زمانی، عضو هیات مدیره آبی‌ها بررسی شد

آخرین اخبار استقلال، از حضور مربی بایرن مونیخ در ایران تا مصدومیت تیام

تهران (پانا) -  عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از حضور مربی بایرن‌مونیخ در کادر فنی این تیم برای کمک به وینفرد شفر خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۸۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
آخرین اخبار استقلال، از حضور مربی بایرن مونیخ در ایران تا مصدومیت تیام

حسن زمانی، عضو هیات مدیره استقلال، در گفت‌وگو با پانا درباره قهرمانی استقلال در جام حذفی گفت: خیلی خوشحالم که استقلال توانست خونه به خونه را شکست دهد و برای هفتمین بار قهرمان جام حذفی ایران شود. البته این قهرمانی کار سختی بود چراکه تیم خونه به خونه خیلی خوب بازی کرد و برتری مقابل این تیم به آسانی ممکن نبود. اما مهم این بود که استقلال با تک گل مامه بابا تیام این پیروزی و جام را از آن خود کرد .

زمانی به مسابقه بعدی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مقابل ذوب‌آهن اصفهان اشاره کرد و گفت: روز سه‌شنبه مقابل ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا بازی داریم که بازی بسیار سخت و حساسی است چرا که متأسفانه مامه بابا تیام، بازیکن خارجی استقلال، به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب است اما با توجه به توانایی‌هایی که من از شفر می‌بینیم ترکیب تیم را طوری می‌چیند که استقلال به یک بازیکن متکی نباشد. البته رویارویی دو تیم ایرانی در این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا کار را سخت کرده است اما در هر حال قهرمانی مقابل خونه به خونه و کسب جام قهرمانی در جام حذفی به بازیکنان روحیه مضاعف داده است و فکر می‌کنم بتوانیم در این مسابقه هم نتیجه خوب بگیریم .

عضو هیات مدیره استقلال درباره عملکرد بازیکنان مقابل خونه به خونه گفت: به نظرم همگی خوب بازی کردند و در نهایت نتیجه به سود استقلال شد اما عملکرد برخی بازیکنان واقعاً قابل درک نبود. ‌فرشید اسماعیلی سه بار در این بازی موقعیت گلزنی داشت اما متأسفانه با بی‌دقتی محض همه آن‌ها را از دست داد، بازی استقلال مقابل خونه به خونه اگر با تعداد تفاضل گل بیشتری بود به مراتب زیبایی‌اش دو برابر می‌شد اما متأسفانه برخی بازیکنان قدر موقعیت را ندانستند و آن را از دست دادند .

زمانی همچنین به تمدید قرارداد وینفرد شفر با استقلال اشاره کرد و گفت: شفر یکی از بهترین مربیان شاغل در فوتبال ایران است. او توانست استقلال را به روزهای خوبش برگرداند و طبیعی بود هم ما و هم خود او تمایل داشتیم کارش را در ایران ادامه دهد.خدا را شکر، هر دو طرف هم توافق کردند و امکان ادامه کار در تیم استقلال مهیا شد .

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به اینکه مبلغ قرارداد شفر با استقلال چقدر است؟ عنوان کرد: طبق تصمیمی که در جلسه هیات مدیره استقلال گرفته شد من اجازه ندارم مبلغ قرارداد او را رسانه‌ای کنم البته باید به همه این اطمینان خاطر را بدهم که ما بر اساس بودجه و توانایی مالی استقلال با این مربی توافق کردیم و او هم با امکانات ما خودش را تطبیق داد. قرارداد او با تیم ما در حد و اندازه مربیان سطح یک ایران است حتی از برانکو مربی پرسپولیس هم مبلغش کمتر است. شفر برای حضورش در ایران درخواست‌هایی داشت که یکی از آنها اضافه شدن مربی بدنساز بایرن‌مونیخ به باشگاه استقلال است. ما هم با او همکاری‌های لازم را انجام دادیم و قرار است مدیریت این موضوع بر عهده شفر باشد و هر زمانی که او بخواهد این مربی به تمرینات استقلال اضافه شود .

وی در پایان به جریمه‌های استقلال اشاره کرد و گفت: من هم از این بابت ناراحت هستم. باید جلسه‌ای تشکیل دهیم تا از بار مالی که برای باشگاه به وجود آمده است کم کنیم و به فکر چاره باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار