سومین ایستگاه طرح خواهرخواندگی مدارس در سیستان و بلوچستان برای محرومیت زدایی مناطق محروم

اهداف طرح خواهر خواندگی مدارس تشریح شد

تهران (پانا) - مسئولان آموزش و پرورش شهر تهران به همراه مدیرکل امور زنان وزارت آموزش و پرورش در ادامه سفرهای استانی با هدف پیگیری و اجرای طرح خواهر خواندگی و محرومیت زدایی در مدارس کم برخوردار، ضمن بازدید از مدارس شهرستان‌های نصرت آباد و میرجاوه‌ی استان سیستان و بلوچستان مقدمات طرح خواهرخواندگی مدارس این شهرستان‌ها با منطقه یک تهران را فراهم کردند.

کد مطلب: ۸۱۸۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اهداف طرح خواهر خواندگی مدارس تشریح شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، پس از فراهم کردن مقدمات طرح خواهر خواندگی در مدارس استان‌های خوزستان و آذربایجان غربی و بازدید از مدارس مناطق محروم آن‌ استان‌ها در روزهای گذشته از مدارس شهرستان‌های میرجاوه و نصرت آباد بازدید و اجرای مقدماتی و آزمایشی طرح خواهرخواندگی و محرومیت زدایی را برنامه ریزی کردند.

دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش در نظر دارد تا با اجرای طرح خواهر خواندگی، با حمایت مدارس برخوردار از مدارس محروم در راستای از بین بردن محرومیت آموزشی مدارس دخترانه حاشیه تلاش کند.

افزایش روحیه همکاری وتعاون، هم افزایی، استفاده بهینه از امکانات موجود، وفاق و همدلی بین مردم مناطق و استان‌های مختلف کشور از دیگر اهداف این طرح است.

بنابر تصمیمات اتخاذ شده، قرار است مدارس شهرستان‌های میرجاوه و نصرت آباد از استان سیستان و بلوچستان و مدارس منطقه یک تهران باهم خواهر خوانده شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار