برگزاری آیین سپاس معلم در مدارس شهر ری

شهرری (پانا)- به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، آئین سپاس معلم در دبیرستان دخترانه امیر کبیر با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری،نماینده شورای شهر تهران و شهردار منطقه 20 برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۸۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین سپاس معلم در مدارس شهر ری

در این مراسم بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، زهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه و نماینده تهران، ری و شمیرانات در شورای اسلامی شهر تهران و صفوی شهردار منطقه 20 تهران با حضور در جمع معلمان دبیرستان دخترانه امیرکبیر با اهدای شاخه گل، روز معلم را به آنها تبریک گفتتند.

زهرا نژاد بهرام در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک هفته معلم خطاب به معلمین حاضر گفت: دراین جمع حاضر شدم تا به همه معلمان خسته نباشید و خداقوّت عرض می کنم.

وی ادامه داد: چه بسیار معلمانی که از مسیرهای صعب العبور طی طریق می کنند و برخی نیز هفته ها و ماه ها دور از خانواده و با تحمل مشکلات عدیده، چراغ تعلیم و تربیت را هم چنان روشن نگه می دارند،اینجانب در این ایام خجسته، صمیمانه از همه آنانی که با عشق و مشقّت کارمی کنند، صمیمانه تشکر می کنم.

سپس نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری ضمن تشکر از حضور عضو هیئت رئیسه و نماینده تهران، ری و شمیرانات در شورای اسلامی شهر تهران و صفوی شهردار منطقه 20 تهران، قبول دعوت و حضور این دو مقام مسئول در مراسم تقدیر از معلمان را نشانه توجه و دقت نظر مثبت ایشان در توجه به آموزش و پرورش دانست.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار