رشد علمی دانش‌آموزان آب‌پخش مطلوب است

آببخش ( پانا ) بخشدار آب‌پخش از تکمیل طرح‌های آموزشی خبر داد و گفت: میزان رشد علمی دانش‌آموزان در آب‌پخش مطلوب است.

کد مطلب: ۸۱۸۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
رشد علمی دانش‌آموزان آب‌پخش مطلوب است

امام جمعه آب‌پخش در نشست شورای آموزش و پرورش با تبریک روز معلم اظهار داشت: تعلیم و تربیت در دین مبین اسلام از جایگاه رفیعی برخوردار و آیات و روایات فراوانی در این موضوع بیان شده است.

حجت الاسلام خداداد رضایی افزود: معلم، به عنوان تعلیم دهنده، در رشد و تعالی شخصیت یک انسان نقش بسزایی دارد و می تواند نیروی انسانی توانمند و با اخلاق برای جامعه تربیت کند.

وی بیان داشت: همه باید برای موفقیت دانش آموزان که آینده سازان این مملکت هستند تلاش و کوشش نمایند و زمینه رشد علمی، فکری و آموزشی آنها را فراهم کنند.

علی مردانلو با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: معلمان نقطه آغاز هر تحول آموزشی و پرورشی‌اند و قادرند با دانش و مهارتی که کسب کرده‌اند چهره سازمان آموزشی را دگرگون سازند و فضای مدارس را به فضای محبت، رشد و بالندگی روح افزا و لذت بخش مبدل کنند.

وی افزود: معلم در جوامع مختلف به عنوان یک عنصر تاثیر گذار و ارزشمند محسوب می شود و احترام به معلم در جهان امروز به عنوان یک امر پذیرفته شده و نشان دهنده بینش عمیق فرهنگی و اقتصادی مسئولان و مردم کشورها محسوب می شود.

بخشدار آب پخش میزان رشد و توسعه علمی در این بخش را مطلوب عنوان کرد و ابراز داشت: خوشبختانه با تلاش‌های جامعه فرهنگیان بخش و اهتمام خانواده ها به امر تعلیم و تربیت، میزان رشد علمی دانش آموزان منطقه مطلوب است.

وی تصریح کرد: البته هنوز تا رسیدن به مدارج عالی علمی و پژوهشی، فاصله داریم و باید تلاشمان را بیشتر کنیم.

مردانلو با اشاره به احداث و تکمیل طرح های آموزشی بخش اظهار داشت: تکمیل طرح های نیمه تمام آموزشی در اولویت است و انشاالله تلاش می کنیم با اخذ اعتبارات مصوب و بر اساس اولویت بندی در احداث و تکمیل طرح های آموزشی سطح بخش اقدام کنیم.

اعظم صمصامی شهردار آب‌پخش نیز اظهار داشت: ثمر بخشی آموزش و پرورش از یک سو تبدیل انسان‌های مستعد به انسان‌های سالم، بالنده، متعادل و رشد یافته است و از سوی دیگر تأمین کننده نیازهای نیروی انسانی جامعه در بخشهای متفاوت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

وی افزود: آموزش و پرورش از نهادهای تاثیر گذار در جامعه است و برای رشد علم و اخلاق ، این نهاد باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

شهردار آب‌پخش تصریح کرد: در هر جامعه ای که به آموزش و پرورش نگاهی سطحی و گذرا شود، نتایج تاسف باری در انتظار آن جامعه خواهد بود.

صمصامی بیان داشت: آموزش و پرورش یک سرمایه‌گذاری بلند مدت است که نتایج آن در سراسر عمر پدیدار شده و سود حاصل از آن، تربیت یافتن انسانهای خلاق، متفکر و آینده ساز است.

وی بر تعامل گسترده با آموزش و پرورش در شهر آب پخش تاکید کرده و ابراز داشت: از بدو تصدی شهرداری آب پخش، یکی از اولویت های مهم خود را تعامل با دستگاه های اجرایی بخصوص آموزش و پرورش گذاشتم و تلاش کرده ام تا آنجایی که ممکن است و قانون اجازه می دهد در خدمت مجموعه آموزش و پرورش باشم.

شهردار آب پخش افزود: با افتخار اعلام می کنم تا روزی که در شهرداری آب پخش باشم در خدمت فرهنگیان، دانش آموزان و مجموعه آموزش و پرورش هستم چون اعتقاد دارم، این نهاد نیازمند توجه ویژه است و همه دستگاه ها باید خود را در قبال رشد و تعالی آموزش و پرورش مسئول بدانند.

رئیس شورای اسلامی شهر آب پخش نیز در این نشست با اشاره به پیشینه شهر آب پخش از لحاظ موقعیت علمی اظهار داشت: شهر آب پخش از دیرباز، به دار العلم معروف بوده و عالمان و انسان‌های با دانشی از این شهر به استان و کشور معرفی شده اند.

فرخ عباسی افزود: باید تلاش کنیم این موقعیت حفظ شود و در پرورش انسان‌های شایسته و کارآمد روند روبه رشدی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اهتمام به آموزش و پرورش و کمک به رشد و تعالی این نهاد، زمینه توسعه علمی شهر را فراهم می سازد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش نیز در این نشست اظهار داشت: رشد و ارتقای بنیه علمی دانش آموزان منطقه آب پخش از اولویت های ما می باشد.

عبدالحمید تماری افزود: تلاش کرده ایم با برگزاری کلاس‌های مختلف فوق برنامه و غیره، در زمینه رشد و تقویت بنیه علمی دانش آموزان گام برداریم و در این راه موفقیت های خوبی هم کسب کرده ایم.

تماری تصریح کرد: البته برای پیشرفت همه جانبه علمی و پرورشی، همه آحاد جامعه باید تلاش کرده و همراه آموزش و پرورش باشند.

اببخش از مناطق استان بوشهر می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار