واکنش نماینده مردم قائمشهر به شایعه تبانی تیم‌های فوتبال نساجی و راه آهن

ادیانی: شایعه تبانی تیم‌های فوتبال نساجی و راه آهن کذب محض است

تهران (پانا) - نماینده مردم قائمشهر در مجلس ضمن رد شایعه تبانی تیم نساجی برابر راه آهن تهران، خواستار حمایت مسئولان وزارت ورزش و استانی به منظور تجهیز ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر شد.

کد مطلب: ۸۱۸۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
واکنش نماینده مردم قائمشهر به شایعه تبانی تیم‌های فوتبال نساجی و راه آهن

سیدعلی ادیانی در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به صعود قدیمی‌ترین تیم باشگاهی شمال کشور، تیم فوتبال نساجی قائمشهر که بیش از نیم قرن سابقه دارد به رقابت‌های لیگ برتر ضمن تبریک به مردم بازیکنان، هواداران و کادر فنی تیم، اظهار کرد: این صعود پس از 24 سال رخ داد و دل تمام هواداران این تیم ریشه‌دار را شاد کرد.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این صعود اتفاقی نبود و حاصل یک تلاش جمعی طولانی مدت و برنامه‌ریزی مدیران و مربیان تیم است، افزود: این تیم با دارا بودن هواداران پر شور جزء معدودترین تیم‌هایی است که بیش از 50 سال سابقه در فوتبال کشور دارد و به همین دلیل از جایگاه ویژه‌ای نزد مردم مازندران برخوردار است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس عنوان کرد: هواداران نساجی هیچ گاه این تیم را چه در زمان باخت و چه در زمان برد تنها نگذاشتند و این یکی از نکات منحصر به فرد در تیم نساجی است.

وی درباره شایعه تبانی مطروح شده در بازی آخر تیم نساجی مقابل راه آهن تهران که منجر به اعتراض تیم "خونه به خونه" بابل شد، ضمن تکذیب شدید این مسائل، گفت: با توجه به اینکه این بازی را از نزدیک و در جمع هواداران پر شور نساجی دیدم به شدت باید این شایعه را تکذیب کنم چراکه تیم نساجی از انگیزه‌ای بسیار بالایی برخوردار بود و با وجود بازی بسیار خوب راه آهن به گفته کارشناسان توانست این مسابقه را 6 بر صفر پیروز شود.

ادیانی با بیان اینکه هواداران تیم نساجی با طی کردن 250 کیلومتر به تهران آمده و تیم خود را در بازی مقابل راه آهن 90 دقیقه زیر باران شدید یکسره تشویق کردند، ادامه داد: طبیعی است این روحیه هواداران به بازیکنان و کادر فنی تیم منتقل شده و پیروزی مقابل راه آهن را رقم می‌زند و تیم نساجی قائمشهر در برابر راه آهن یک بازی مردانه و جدی را انجام داد.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی ضرورت دارد استادیوم شهید وطنی قائمشهر متناسب با یک تیم لیگ برتری تجهیز شود و در این زمینه نیاز است که وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استانی به این مهم توجه داشته باشند.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران درباره وضعیت مدیریتی تیم نساجی نیز توضیح داد: پیش از واگذاری کارخانجات نساجی مازندارن به بخش خصوصی تیم نساجی وابسته به کارخانجات بود اما پس واگذاری کارخانجات، تیم هم به بخش خصوصی واگذار شد و مالک تیم باشگاهی نساجی مازندران شخص است که انصافا در چنین مدیران، مربیان و بازیکنان بسیار خوب عمل کرد.

به گزارش خانه ملت، در هفته سی و چهارم و پایانی لیگ دسته اول تیم نساجی قائم شهر مقابل راه آهن تهران صف آرایی کرد و در پایان شاگردان جواد نکونام موفق شدند با پیروزی 6 بر 0 مقابل زردپوشان تهرانی به لیگ برتر صعود کنند. در پی این پیروزی پر گل تیم خونه به خونه بابل نیز که هم امتیاز با تیم نساجی بود به وجود تبانی در این بازی اعتراض و تهدید کرد که حتی در فینال جام حذفی مقابل استقلال تهران نیز حاضر نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار