مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت روز کارگر خبر داد

تخفیف ۵۰ درصدی هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی برای کارگران

تهران (پانا) - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از ارائه خدمات گردشگری برای کارگران شاغل و بازنشستگان کشوری خبر داد و گفت این تسهیلات شامل تخفیف ۵۰ درصدی مجموعه هتل های گروه ایرانگردی و جهانگردی تحت پوشش این صندوق می شود.

کد مطلب: ۸۱۸۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تخفیف ۵۰ درصدی هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی برای کارگران

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی زاده در مراسم گرامیداشت روز کارگر در گروه صنعتی ملی، با تبریک به جامعه بزرگ کارگران اظهار داشت: به مناسبت روز کارگر و با تایید علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجموعه هتل های ایرانگردی و جهانگردی متعلق به این صندوق با تخفیف ۵۰ درصد در اختیار کارگران شاغل و بازنشستگان کشوری قرار خواهد گرفت و نحوه استفاده از این تسهیلات، برای کارگرانی که تحت پوشش تامین اجتماعی هستند با ارائه معرفی نامه از محل اشتغال و کد بیمه و برای بازنشستگان با ارائه کارت شناسایی خواهد بود.

وی تصریح کرد: تجلیل از جامعه بزرگ کارگری تجلیل از تلاش و سخت کوشی قشری است که شبانه روز، بی ادعا در عرصه تولید و اقتصاد کشور، مشغول به کار هستند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ به نام سال حمایت از کالای ایرانی، بیان کرد: توجه به معیشت کارگر، حمایت از کالای ایرانی است.

تقی زاده به دو قشر تاثیرگذار در حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و افزود: در سال حمایت از کالای ایرانی، دو قشر تاثیر مستقیم دارند. نقش کارگران در حمایت؛ یعنی کارگران باید مصرف کالای ایرانی را از خانواده خود شروع کنند تا دیگر افراد جامعه به تبع آنها از کالای ایرانی استفاده کنند.

وی ادامه داد: گروه دوم بازنشستگان هستند. ۵۰ میلیون نفر حاصل جمع بازنشستگان و کارگران است که اگر آنها حمایت کلی از کالای ایرانی داشته باشند هم بازار ما پررونق، هم تولید پربارتر و هم کارخانجات و واحدهای تولیدی فعال تر و پایدارتر خواهند ماند. مهمتر اینکه حمایت این جمعیت خود مانع بزرگ برای تعطیلی کارخانجات و ورشکستگی آنها است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، در ادامه این مراسم با بیان اینکه مصرف سالانه کفش در کشور ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون جفت برآورد شده است، آمار کفش‌های وارداتی را بیش از ۱۰۰ میلیون جفت دانست و گفت: سهم گروه صنعتی کفش ملی از این میزان کم است و باید این میزان در سال حمایت از کالای ایرانی افزایش داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه سهامدار گروه صنعتی ملی، صندوق بازنشستگی کشوری است از بازنشستگان و کارگران خواست برای ایجاد اشتغال و حمایت از کالای ایرانی، کفش‌های مورد نیاز خود را از این شرکت خریداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار