معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس: لازمه عدالت آموزشی اجرای سند تحول بنیادین است

شیراز (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: لازمه عدالت آموزشی اجرای سند تحول بنیادین است و برای اجرای واقعی سند تحول بنیادین و نزدیکی به عدالت آموزشی ، باید بر اساس برنامه تعالی مدیریت که بر گرفته از این سند تحول می باشد پیش رفت .

کد مطلب: ۸۱۸۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس: لازمه عدالت آموزشی اجرای سند تحول بنیادین است

فرهاد اسماعیلی در گردهمایی سالانه معاونین آموزش متوسطه ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس ،با تاکید بر اینکه" محور برنامه های این گردهمایی دو روزه، عدالت آموزشی است گفت: عدالت آموزشی یکی از مصادیق عدالت است که می تواند در ظهور منجی آخر الزمان نیز به عنوان منادی عدالت در جامعه، نقش داشته باشد .

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس با تاکید بر اینکه" عدالت آموزشی زمانی محقق می شود که مبتنی بر کار علمی، برنامه ریزی و اجرا شود" افزود: عدالت در آموزش و پرورش دارای جنبه های متعددی است و لازمه آن مطالعه و کار علمی در این زمینه است تا توسعه مبتنی بر نیاز های آتی و بر اساس عدالت انجام شود .

وی در ادامه با اشاره به برنامه های حوزه کاری خود گفت: لازمه برقراری عدالت آموزشی ، اقتدار در تصمیم گیری و نگاه عادلانه به صاحب حق است .

اسماعیلی افزود: از جمله برنامه های کاری ما در راستای اجرای عدالت آموزشی ، فعال کردن آموزش مجازی کلاس محور در سطح استان است که این مهم با همکاری نهاد های مختلف، تامین زیر ساخت های لازم و بر اساس نیاز سنجی انجام شده ،در 5 منطقه استان فارس آغاز شده است .

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: این برنامه با هدف تقویت حوزه متوسطه و معلمین دروس مختلف در جای جای استان است، تا دانش آموزان ما حتی در دورترین نقاط استان نیز بتوانند از امکانات آموزشی مطلوب برخوردار شوند .

وی با بیان اینکه" نگاه علمی نیاز به پیشینه دارد "گفت: برای نگاه علمی در حوزه تعلیم و تربیت باید به سند تحول بنیادین به عنوان مبنا توجه کرد و با داشتن سند تحول می توان برنامه ریزی عالمانه انجام داد ، چرا که این سند به همه جنبه های مورد نیاز جامعه توجه نموده است .

اسماعیلی تاکید کرد: برای اجرای واقعی سند تحول بنیادین و نزدیکی به عدالت آموزشی ، باید بر اساس برنامه تعالی مدیریت که بر گرفته از این سند می باشد پیش رفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار