دادستان مرکز مازندران مطرح کرد

صدور دستور تخریب ساخت‌وسازها در میانکاله

ساری (پانا) - دادستان مرکز مازندران گفت: نباید هیچ‌گونه ساخت‌وسازی در منطقه میانکاله بهشهر صورت گیرد و با کسانی که اقدام به ساخت‌وساز کنند برخورد قانونی می‌شود و دستورات لازم برای تخریب این بناها صادر خواهد شد.

کد مطلب: ۸۱۷۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
صدور دستور تخریب ساخت‌وسازها در میانکاله

به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری مازندران، سیدیونس حسینی‌ عالمی از تالاب میانکاله، جزیره آشوراده، مراکز صیادی پرورش ازون برون و سایت تکثیر پرورش ببر و همچنین پره صیادان در منطقه میانکاله بازدید کرد.

او در این بازدید با بیان اینکه حفظ محیط زیست و احیای آن یکی از ضروریت‌های مازندران محسوب می‌شود، اظهار کرد: وضعیت منابع طبیعی در استان در بحث محیط زیست و شیلات در خطر است که این امر مستلزم نگاه ویژه مسؤولان کشوری و استانی است تا با همفکری، همیاری و نگاه صحیح به محیط زیست بتوانیم در زیباسازی این استان گام موثری برداریم.

دادستان مرکز مازندران در ادامه بازدید کومه‌های صیادی افزود: منطقه میانکاله بهشهر یکی از مناطق بسیار زیبا و بکر در استان است که نباید هیچ‌گونه ساخت‌وسازی در این منطقه صورت گیرد و با کسانی که اقدام به ساخت‌وساز کنند برخورد قانونی می‌شود و دستورات لازم برای تخریب این بناها صادر خواهد شد.

این مقام قضایی علاوه بر بازدید از نحوه سامان‌دهی دامداری‌ها، نحوه چگونگی خشک شدن تالاب میانکاله و همچنین بازدید از جزیره آشوراده و طرح طبیعت‌گردی، تصریح کرد: یکی از کارهای ما در امر ریاست و منصب انجام وظیفه قانونی برای حفظ منابع طبیعی و احیای حقوق عامه است.

حسینی‌ عالمی خاطرنشان کرد: از دیگر مواردی که باید به آن توجه داشت استفاده صحیح از منابع طبیعی است که این امر مستلزم فرهنگ‌سازی صحیح در بهره‌مندی از طبیعت است و این موضوع نیز باید در دستور کار دیگر ارگان‌های مرتبط قرار گیرد تا بتوانیم محیط زیست و منابع طبیعی را به‌درستی حفظ کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار