فرمانده نیروی انتظامی استان قم خبر داد

۴ هزار پلیس آماده تامین امنیت و آسایش زائرین در ایام نیمه شعبان

قم (پانا)- فرمانده نیروی انتظامی استان قم از آماده باش ۴ هزار پلیس آماده تامین امنیت و آسایش زائرین در ایام نیمه شعبان خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۷۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
۴ هزار پلیس آماده تامین امنیت و آسایش زائرین در ایام نیمه شعبان

سردار کاظم مجتبایی ظهر امروز با حضور در مسجد مقدس جمکران ضمن دیدار با معاون اجرایی این مکان مقدس، از اتاق مانیتورینگ مسجد مقدس جمکران بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به مراسم نیمه شعبان در قم گفت: تلاش نیروی انتظامی تأمین آسایش وامنیت برای مردم در این ایام است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به راه اندازی قرارگاه قائم در مسجد مقدس جمکران گفت: همچنین برای تأمین امنیت زائران نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران، ۴ هزار پلیس آماده خدمت هستند.

وی با اشاره به سهولت در رفت وآمد زائران گفت: نیروی انتظامی برای دسترسی راحت زائران به مسجد مقدس جمکران برنامه‌هایی را دارد که یکی از وظایف نیروی انتطامی در این ایام است.

سردار مجتبایی با بیان اینکه می‌خواهیم فضای امن وآرامی را برای زائران ایجاد کنیم اظهار کرد: برای رسیدن به این موضوع جلساتی را با مسوولین وبرنامه ریزان برگزار کرده‌ایم واز تجارب آن‌ها بهره برده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به افزایش ظرفیت پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران گفت: پارکینگ‌ها از نظر امنیت نیز مورد بررسی قرار گرفته است وامنیت کامل برقرار است و همچنین هر پارکینگ با یک رنگ خاص مشخص شده‌ است.

سردار مجتبایی در ادامه به عملیات‌ها در این ایام اشاره کردو گفت: عملیات‌ها با دو دستگاه بالگرد مورد بررسی و زیر نظر قرار می‌گیرد تا در صورت نیاز سریع‌تر برطرف گردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار