استاندار قم:

ضرورت ارزیابی دقیق عملکرد دستگاه های دولتی استان قم

قم (پانا)- استاندار قم با اشاره به نقش نظارتی و حاکمیتی استانداری قم، خواستار ارزیابی جدی عملکرد دستگاه های دولتی توسط معاونین و مدیران مربوطه در استانداری قم شد.

کد مطلب: ۸۱۷۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ارزیابی دقیق عملکرد دستگاه های دولتی استان قم

سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه شورای معاونین استانداری قم طی سخنانی با اشاره به اهمیت پرداختن مدیران به مسائل اصلی حوزه مسئولیت خود گفت: کارهای کلیشه ای که نتیجه ی آنها حل مشکلات اساسی نیست نبایستی وقت مسئولان استان را بگیرد.
استاندار قم با اشاره به برگزاری جلسات متعدد ستادی و کارگروه های زیرمربوطه افزود: خروجی این جلسات باید تصمیمات کارشناسانه و قابل اجرا باشد.
صادقی نقش حاکمیتی و نظارتی استانداری قم را مورد توجه قرار داد و با تاکید بر تبعیت دستگاه های اجرایی از سیاست ها و بخش نامه های ابلاغی، خواستار ارزیابی دقیق و جدی عملکرد ادارات دولتی توسط معاونین استاندار و مدیران مربوطه شد.
نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: دستگاه های دولتی نیز بایستی در مهلت تعیین شده برنامه های سال 97 خود را به استانداری اعلام کنند.
استاندار قم در ادامه بر ضرورت بهره وری در مصرف انرژی تاکید کرد خواستار صرفه جویی در مصرف خصوصا در حوزه ی آب توسط دستگاه های دولتی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار