فیروز کریمی: فصل آینده با فوتبالی زیباتر نتایج بهتری کسب می کنیم

تهران (پانا)- سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از عملکرد شاگردانش در فصل هفدهم لیگ برتر دفاع کرد.

کد مطلب: ۸۱۷۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
فیروز کریمی: فصل آینده با فوتبالی زیباتر نتایج بهتری کسب می کنیم

به گزارش روابط عمومی باشگاه گسترش فولاد تبریز، فیروز کریمی درنشست خبری بعد از بازی مقابل پدیده مشهد با بیان اینکه هر دو تیم از حساسیت جدولی دور هستند چه بخواهیم و نخواهیم از حرارتش کم می‌شود، اظهار داشت: بعد از اتفاقی که برای ربیع‌خواه افتاد یک مقدار همه دست به عصا هستند، به خصوص بازیکنان تأثیرگذار تیم. در بازی تأثیرگذار باید تا پای جان بازی کرد، اما نمی‌توانستیم از این بازی چنین انتظاری داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در ادامه افزود: هر دو تیم از هم شناخت داشتند و این موضوع باعث شده بود تا شاهد رقم خوردن صحنه‌های آنچنانی نباشیم. توپ و میدان نیز به طور مساوی بین دو تیم تقسیم شده بود. به نظر من نتیجه تساوی عادلانه‌ترین نتیجه ممکن برای بازی بود.

کریمی با اشاره به اینکه یکی از صحنه‌های مهم و به‌یادماندنی این بازی، لحظه ای بود که سامان نریمان‌جهان در موقعیت پنج به سه پشت محوطه جریمه تیم پدیده در حالی که سه گزینه برای پاس دادن داشت، توپ را به بیرون زد، بیان داشت: اینها زیبایی‌های ورزش هستند. همه کسانی که با ورزش ارتباط دارند باید دست به دست هم بدهند تا به این حرکات پرداخته شود. حرکت نریمان‌جهان پهلوانانه بود که قطعاً خاطره آن تا سالیان سال در اذهان باقی خواهد ماند. نریمان‌جهان وقتی مصدومیت بازیکن تیم حریف را دید ترجیح داد به جای گل زدن به روح ورزش بپردازد و توپ را به بیرون بزند.

کریمی در پاسخ به این پرسش که اختلاف گسترش فولاد در فصل جاری با سال‌های گذشته چه بوده است، خاطر نشان کرد: از نظر فنی نسبت به فصول گذشته عملکرد ما ضعیف‌تر نشده است و در مسابقات نیز این موضوع را نشان دادیم، اما به نظر قیمت و توازن ما در این فصل معقولانه‌تر رفتار کردیم و اگر به مشکلات مربوط به مصدومیت‌ها برخورد نمی‌کردیم شاید نتایج بهتری کسب می‌کردیم. حداقل توان کسب سه چهار امتیاز بیشتر را داشتیم.

وی در ادامه مدعی شد مسئولان گسترش فولاد از عملکرد این تیم رضایت دارند و خاطرنشان کرد: برای اولین بار در تاریخ حیات گسترش فولاد در لیگ برتر خیال مسئولان ما در هفته پایانی از عدم سقوط راحت بود و گسترش برای اولین بار در هفته‌های بیست‌ودوم و بیست‌وسوم فارغ از دغدغه سقوط به فکر کسب امتیازات بیشتر و صعود در جدول رده‌بندی مسابقات بود. این باعث شده بود مسئولان ما بدون نگرانی در فکر رفع مشکلات مربوط به خودشان باشند. تیم گسترش فولاد برای همه مردم است و من دست همه را نیز به گرمی می‌فشارم. ما در فاصله یک‌سوم پایانی مسابقات خیال‌مان از بابت بقا در لیگ برتر راحت بود و این در حالی است که در یک سوم ابتدایی مسابقات در انتهای جدول قرار داشتیم، اما با کسب نتایج مناسب در یک سوم میانی مسابقات به رده‌های بالاتر رسیدیم و با خیال راحت به کار خود ادامه دادیم. امیدوارم در فصول آینده نیز فوتبالی زیباتر و نتایج مناسب‌تری را برای تیم گسترش فولاد کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در پاسخ به این پرسش که برای فصل آینده چند درصد بازیکنان گسترش حفظ خواهند شد، عنوان کرد: هنوز به این مسئله فکر نکرده‌ایم. لیگ امسال اگر از نظر محتوا و کیفیت از سال‌های گذشته بالاتر نبود، اما از نظر کمیت باید قبول کنیم شاهد لیگ خوبی بودیم. در سال برگزاری جام جهانی مسابقات با فاصله کوتاه برگزار شد و ما شاهد بودیم در 10 بازی پایانی وقتی تیم‌ها بدون استراحت به میدان می‌رفتند مسابقات از نظر کیفیت با اُفت روبه‌رو شد، اما همان‌طور که گفتم کمیت مسابقات از نظم و انضباط خوبی برخوردار بود. نکته مهمی که در مسابقات امسال نمود بیشتری داشت عملکرد خوب داوران بود.

کریمی ادامه داد: من داور مسابقه امروز را نمی‌شناختم و تا به حال نیز او را ندیده بودم، اما او عملکرد بسیار خوبی داشت. برگزاری بازی در بارندگی قضاوت داور را سخت می‌کند، اما واقعاً وفاپیشه داور مسابقه به خوبی سوت زد که بابت این موضوع عملکرد او شایسته تقدیر است. از کمیته داوران نیز باید بابت تربیت چنین داورانی تشکر کنم. من کمتر دیده بودم داوری به این جوانی قضاوتی به این خوبی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار