فرماندار شهرستان قدس در جلسه شورای فرهنگ عمومی مطرح کرد:

عملیات نصب المان میدان قدس (قبةالصخره) درمحور چیتگر ورودی شهرقدس بزودی اجرایی خواهد شد

شهرقدس(پانا) عملیات اجرایی نصب المان میدان قدس (قبةالصخره) در محور چیتگر ورودی شهرقدس از اواخر ماه رمضان آغاز خواهد شد.

کد مطلب: ۸۱۶۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
عملیات نصب المان میدان قدس (قبةالصخره) درمحور چیتگر ورودی شهرقدس بزودی اجرایی خواهد شد

اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس بمنظور بررسی برنامه های فرهنگی ادارات شهرستان در سال ۹۷ و بررسی مصوبات این شورا در راستای شکل دهی به فعالیت های فرهنگی سطح شهرستان با حضور ناصر بخت فرماندار , حجت الاسلام سید ابوالقاسم میر احمدی امام جمعه و نیکخواه رییس اداره ارشاد و سایر اعضای این شورا برگزار شد.

همچنین ناصر بخت , فرماندار شهرستان قدس گفته: با توجه به اینکه محور مسیر چیتگر محل تردد شهروندان قدس، شهریار و ملارد است، باید تدابیری اندیشیده شود تا مردمی که در این مسیر در حال تردد هستند در اطراف محل نصب المان از امکانات استراحتگاه و نمازخانه آنجا نیز بهره مند شوند .

وی در ادامه سخنان خود در خصوص موضوع المان شهر قدس بیان کرد: مبارزه با استکبار یکی از اصلی‌ترین آرمان‌های ماست و هیچ‌گاه دست از مبارزه با ظلم و حمایت از مظلوم دست بر نخواهیم داشت و این موضوع را لازم است عنوان کنم که به هیچ‌وجه نماد مقاومت از این شهرستان حذف نخواهد شد و تنها جابه‌جایی آن را انجام خواهیم داد.

در ادامه این جلسه مختاری شهردار قدس در این خصوص اظهار کرد: مهم‌ترین موردی که باید در خصوص نصب المان به به آن اشاره کنم این است که در طراحی المان در ورودی بلوار کلهر در نظر داریم که هم نماد قبةالصخره و مسجدالاقصی را در طراحی المانی که در این مجموعه جانمایی خواهد شد در نظر بگیریم.

شایان ذکر است در این جلسه مصوب گردید المان میدان قدس (قبةالصخره) درمحور چیتگر ورودی شهرقدس همزمان با روز قدس عملیات اجرایی آن آغاز گردد.


/خبرنگار معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار