کسب رتبه موفق کشوری در «طرح تعالی مدیریت » در شهر قدس

شهر قدس ( پانا) -دبستان هیات امنایی ملاصدرا آموزش و پرورش شهرستان قدس موفق به کسب رتبه ممتاز استانی و رتبه موفق کشوری در طرح تعالی مدیریت شد.

کد مطلب: ۸۱۶۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه موفق کشوری در «طرح تعالی مدیریت » در شهر قدس

دبستان هیات امنایی ملاصدرا در برنامه تعالی مدیریت در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ توانست رتبه موفق کشوری را کسب نماید و در سه سال متوالی موفق به کسب رتبه ممتاز استانی شد.
در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ بیست و پنج آموزشگاه از مقاطع ابتدایی،متوسطه دوره اول و دوم در اجرای این طرح در شهرستان قدس شرکت داشتند که از بین این مدارس دبستان هیأت امنایی ملاصدرا در سه سال متوالی رتبه ممتاز استانی را کسب کرد و در سال ۹۶-۹۵ موفق به کسب رتبه موفق کشوری شد.
حسین بهرامی مدیر دبستان ملاصدرا در خصوص برنامه تعالی مدیریت اظهار داشت: مدارس کشور چهار سال است که از سوی وزارتخانه در حال اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه می باشند.
بهرامی گفت: در مهر ماه گذشته ارزیابان کشوری از استان خوزستان در این مدرسه حاضر شدند و در بازدید میدانی که صورت گرفت و مصاحبه ای که با اولیاء،دانش آموزان،انجمن اولیاء و مربیان و هیات امناء انجام شد نتایج خوب آن حاکی از مشارکت و همبستگی همه جانبه اولیاء دانش آموزان و کارکنان بوده است.
وی بیان داشت: در شهرستانهای استان تهران بیست و هشت آموزشگاه در مجموع در تعالی مدیریت منتخب شدند که از بین آنها تنها هشت مدرسه موفق به کسب رتبه ممتاز استانی و راهیابی به کشوری شدند که مدرسه هیات امنایی ملاصدرا موفق به کسب رتبه موفق کشوری شد.
مدیر دبستان ملاصدرا در خصوص نقش مشارکت در کیفیت آموزش خاطر نشان کرد : یکی از فرصت های که در اختیار مدارس قرار دارد امکان بهره گیری از توان بالقوه فکری،علمی،مهارتی و تخصصی والدین دانش آموزان در جهت بهبود و ارتقاء سطح کیفی برنامه ها و فعالیت های مدارس است.
بهرامی اضافه کرد: این طرح شامل هم افزایی جمعی است یعنی از پتانسیل های درونی و بیرونی استفاده کنیم ،پتانسیل درونی که شامل : دانش آموزان،اولیاء و کارکنان مدرسه هستند و امروزه برنامه تعالی نشان می دهد که مشارکت در مدیریت با استفاده از نظرات و انتقادهای سازنده باعث کیفیت و بازدهی بیشتر شده است.
همچنین استفاده و به کارگیری و همفکری سازمانها و ادارات بیرونی در راستای اهداف مدرسه که همان کیفیت و بازدهی آموزشی می باشد.

لازم به ذکر است که از سال تحصیلی ٩٧-٩٦ تمام مدارس دوره متوسطه کشور در برنامه تعالی قرار گرفتند و در شهرستان قدس علاوه بر کلیه مدارس متوسطه ، دبستان ملاصدرا به همراه دو مدرسه ابتدایی دیگر نیز در این برنامه کشوری حضور دارند.
/ خبرنگار: شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار