فرمانده ناجا خبر داد

بهره‌مندی از فناوری های جدید در راستای مبارزه با قاچاق موادمخدر

تهران (پانا) - فرمانده ناجا گفت نیروی انتظامی به جد مبارزه با قاچاق موادمخدر را در دستورکار دارد و در این راستا لازم است از فناوری ها و تکنولوژی های جدید بهره مند شود.

کد مطلب: ۸۱۶۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی از فناوری های جدید در راستای مبارزه با قاچاق موادمخدر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه جلسه جمع بندی نظارت ستادی فرماندهی انتظامی استان یزد اظهار داشت: بحمدالله زحمات و فعالیت های فرماندهی انتظامی استان مطلوب بوده که سطح رضایتمندی مردم گواه این موضوع است.

وی ادامه داد: یکی از اولویت های ناجا در سال ۹۷ مبارزه و مقابله با ورود موادمخدر به کشور است که در این راستا انسداد مرزها می تواند در کنار هوشیاری همکاران به ویژه در مرزهای شرقی و استفاده از تکنولوژی و فناوری های روز ما را در رسیدن به این هدف یاری کند.

سردار اشتری با اشاره به این که ناجا مجدانه مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ را ادامه می دهد، تاکید کرد: در سال ۹۶ حدود ۷۵۰ تن کشفیات موادمخدر داشته ایم که نسبت به سال ۹۵ بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: البته ما به این مقدار کفایت نمی کنیم و باید بتوانیم آنچنان مبارزه کنیم که هرگز موادمخدر به دست فرزندان عزیز این سرزمین نرسد.

فرمانده نیروی انتظامی یکی از دغدغه های اصلی مردم را خرده فروشان موادمخدر دانست و گفت: اقدامات خوبی در راستای شناسایی این افراد صورت گرفته و ان شاءالله با تدابیری که مقامات قضائی در این راستا اتخاذ می کنند بتوانیم به این مبارزه سرعت بخشیده و مانع ورود موادمخدر به کشور شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار