1.5 میلیون زنبورعسل جدید در خدمت پورشه

تهران (پانا) - پورشه در حرکتی جاه‌طلبانه برنامه‌های خود برای تولید نوع جدیدی از محصول Turbienchen را اعلام کرد. به این ترتیب حدود 1.5 میلیون کارگر جدید به تأسیسات لایپزیک پورشه خواهند آمد!

کد مطلب: ۸۱۶۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
1.5 میلیون زنبورعسل جدید در خدمت پورشه

به گزارش پدال، البته Turbienchen که به معنی توربین کوچک است نه یک خودروی اسپورت نفس‌گیر و نه یک شاسی‌بلند لوکس است و البته کارکنان جدید این برند نیز نه دکتر هستند و نه مهندسی باتجربه. کارکنان جدید پورشه زنبورهای عسل بوده و محصول موردنظر هم عسل است که در فروشگاه شرکت به فروش خواهد رسید. قطعاً صدای وزوز زیادی در اطراف تأسیسات پورشه به گوش خواهد رسید.

پورشه پروژه Turbienchen را سال پیش به عنوان بخشی از برنامه پایداری خود شروع کرد و 400 کیلوگرم عسل اولیه تولید شده توسط فروشگاه شرکت به فروش رسید. هم‌اکنون ژرمن‌ها این میزان تولید را دو برابر کرده‌اند. تعداد 25 کلونی عسل در اطراف تأسیسات تولید پورشه حضور دارند.

پورشه انتظار دارد در کل حدود 3 میلیون زنبورعسل اقدام به تولید حدود یک‌تن عسل در سال جاری بکنند.

این برند خوش‌نام امیدوار است کلونی‌های زنبورعسل لایپزیک به حفظ جمعیت زنبورعسل‌های آلمانی که چندین دهه است در معرض خطر هستند کمک کنند. زنبورهای عسل به خاطر اهمیت شایان در تنوع زیستی آلمان مورد حمایت قانون بوده اما 50 درصد گونه‌های زنبورعسل این کشور همچنان در معرض خطر انقراض هستند.

Turbienchen

یکی از مدیران ارشد پورشه لایپزیک گفته است:

پس از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز اولین کلونی‌ها در سال پیش، امسال نیز با وجود کلونی‌های بیشتر شاهد دیگری بر تعهد حفظ از محیط‌زیست و گونه‌های جانوری نشان داده‌ایم. عسل تولیدی این مزرعه امسال هم در دسترس مشتریان خواهد بود. ما انتظار داریم حدود یک‌تن عسل در سال جاری تولید شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار