مرحله تئوری کشوری مسابقات علمی کاربردی هنرجویان هنرستان های کاردانش در استان کردستان برگزار شد

سنندج (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از برگزاری مرحله تئوری مسابقات علمی کاربردی هنرجویان هنرستان های کاردانش استان همزمان با سراسر کشور خبر داد .

کد مطلب: ۸۱۶۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مرحله تئوری کشوری مسابقات علمی کاربردی هنرجویان هنرستان های کاردانش در استان  کردستان برگزار شد

مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در حاشیه برگزاری مرحله تئوری مسابقات علمی کاربردی که در هنرستان ارشاد سنندج برگزار شد؛ گفت: مرحله تئوری مسابقات با شرکت ۷۴ نفر از هنرجویان هنرستان های شاخه کاردانش استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسابقات مرحله کشوری در 37 رشته برگزار می شود؛ اظهار داشت : هنرجویان استان در این مرحله از مسابقات در 21 رشته با هم به رقابت می پردازند.

نامدار با بیان اینکه این مسابقات در چهار سطح آموزشگاهی ، شهرستان ، استانی و کشوری برگزار می شود ، گفت : از تعداد دو هزار 257 هنرجوی پایه یازدهم در هنرستان های استان، تعداد 311 هنرجو در مرحله تئوری استانی مسابقات شرکت داشتند که از این تعداد 158 هنرجو به مرحله عملی و ۷۴ نفر به مرحله تئوری کشوری راه یافتند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان هم چنین به مرحله عملی کشوری مسابقات نیز اشاره کرد و گفت : برگزیدگان تئوری کشوری به مسابقات مرحله عملی کشوری راه خواهند یافت و این مسابقات تابستان ۹۷ به میزبانی استان البرز در کرج برگزار می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار