تعامل آموزش‌وپرورش و صدا و سیما رشد آگاهی و مشارکت جویی مردم را به دنبال خواهد داشت

مشهد (پانا) - جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش و صدا و سیمای خراسان رضوی به همت اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۵۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تعامل آموزش‌وپرورش و صدا و سیما رشد آگاهی و مشارکت جویی مردم را به دنبال خواهد داشت

قاسمعلی خدابنده مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این جلسه ضمن تقدیر از همراهی مجموعه صدا وسیمای مرکز خراسان رضوی با دستگاه تعلیم و تربیت استان عنوان کرد: صدا و سیما به مثابه یک دانشگاه میلیونی است که آموزش و پرورش از طریق همکاری با این نهاد می تواند گام های مثبت و موثر فرهنگی و اجتماعی زیادی بردارد.

وی با اشاره به لزوم ارتقا سطح فرهنگ اجتماعی استان و کشور افزود: تعامل و همکاری این دو دستگاه باعث می شود آگاهی و مشارکت جویی در بین افراد جامعه بالا رود و از این طریق بسیاری از مشکلات حوزه آموزش و پرورش خود به خود حل خواهد شد.

خدابنده در خصوص حوزه های قابل همکاری نیز تصریح کرد :امروز بسیاری از فعالیت های آموزشی در خارج از چهارچوب کلاس درس اتفاق می افتد و صدا و سیما یکی از مهم ترین مراجع برای انجام کار مشترک در حوزه های آموزشی و پرورشی مختلف همچون ارتقا فرهنگ میزبانی ،ارتقا سلامت دانش آموزان ، فرهنگ سازی و توجه به تربیت زیستی و بدنی ،پوشش تحصیلی و جذب بازماندگان از تحصیل،جلوه های ایثار معلمی و...است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان ابراز امیدواری کرد: با تعاملی که وجود دارد و از این پس بیشتر خواهد شد بتوانیم بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شاهد پیشرفت در زمینه ارائه سبک زندگی ایرانی اسلامی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار