در گفت‌وگو با پانا

فریبرز عسگری: کاهش وزن‌‎ها کار تکواندوی ایران را در جاکارتا سخت می‌کند

تهران (پانا) – سرمربی تیم ملی تکواندو علت حاضر نبودن این تیم در گرندپری رم را تلاش برای آماده‌سازی تیم ملی به منظور حضور در بازی‌های آسیایی 2018 عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۱۵۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
فریبرز عسگری: کاهش وزن‌‎ها کار تکواندوی ایران را در جاکارتا سخت می‌کند

فریبرز عسگری در گفت‌وگو با پانا درباره اردوی تیم ملی تکواندو گفت: خدا را شکر؛ اردوها پیوسته در حال برگزاری هستند و تقریباً همه‌چیز خوب پیش می‌رود. روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه قرار است انتخابی تیم ملی برگزار و نفرات حاضر در رنکینگ المپیک با یکدیگر رقابت کنند تا نفرات نهایی برای بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا انتخاب شوند .

وی ادامه داد: امسال در بازی‌های آسیایی تنها چهار وزن المپیکی حضور دارند و به همین علت تکواندوکاران ایران با هم رقابت می‌کنند و در نهایت با مسابقه انتخابی نفرات نهایی برای بازی‌های جاکارتا انتخاب می‌شوند. در سال‌های گذشته شش وزن در بازی‌های آسیایی حضور داشتند اما امسال اوزان کاهش پیدا کرد و به تبع کار ما سخت‌تر شده است .

سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران در مورد حضور نداشتن تیمش در گرندپری رم گفت: ما امسال بر حسب اولویت‌بندی در مسابقات شرکت می‌کنیم به این صورت که در حال حاضر مسابقات قهرمانی آسیا برای ما مهم است و باید تکواندوکاران در این مسابقات به آمادگی صددرصدی برسند .

وی افزود: از طرفی در سال 2018 ما چهار مرحله مسابقات گرندپری داریم که اگر در مرحله نخست شرکت می‌کردیم؛ مرحله بعدی که گرندپری روسیه است را از دست می‌دادیم. ضمن اینکه بعد از مسابقات قهرمانی آسیا رقابت‌های جاکارتا برای ما از مهم‌ترین اولویت‌هاست و باید تکواندوکاران در این مسابقات به آمادگی صد درصد برسند تا به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنند؛ از همین روی تصمیم گرفته شد در این مسابقات حضور نداشته باشیم .

سرمربی تکواندو در پایان درباره شانس مدال‌آوری در بازی‌های آسیاییگفت: این رقابت‌ها برای همه یک المپیک آسیایی محسوب می‌شود و ایران هم همیشه در بخش تکواندو از مدال‌آوران بوده است، امسال همه کشورها با حد توانشان به این مسابقات اعزام می‌شوند و امیدوارم ایران هم بهترین نتیجه را بگیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار