مراسم تجلیل از پاسداران و جانبازان در شهر قدس

شهر قدس (پانا) - مراسم تجلیل از پاسداران و جانبازان دفاع مقدس با حضورمسئولان شهرستان قدس در تالار پارسیان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۵۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از پاسداران و جانبازان در شهر قدس

مراسم تجلیل از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس در شهرستان قدس با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی ، فرماندار، اعضای شورای اسلامی وجمعی از مسئولین شهری برگزار شد.

محمد محمودی شاه نشین نماینده مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت :بزرگترین افتخار ملت ایران این است که رهبر عزیز کشورمان جانباز هستند.

وی در ادامه افزود : یک جانباز فردی است که با وجود سختی های پی در پی در جنگ ها با شجاعت ، درایت و اتصال قوی به معنویات خود، از این ملت و مقدسات آن دفاع کرده است مقدساتی که هم اکنون یکی از اهداف منافقین برای جداسازی مسلمانان می باشد و به همین جهت همواره مقدسات اسلامی از سوی آنان مورد حمله و هجمه واقع می شود.

محمودی شاه نشین در خصوص گرامیداشت روز جانباز در سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) گفت : حضرت ابوالفضل العباس(ع) اسوه فداکاری و شجاعت در واقعه کربلا بود و ایشان را به قمر بنی هاشم تشبیه کرده اند یعنی هر آنچه که داشت به گفته خود حضرت از سیدالشهدا (ع) داشت .

وی اضافه کرد : امام حسین(ع) منبع نور وخورشید وی بود و حضرت ابوالفضل(ع) نیز همواره در کنار امام حسین(ع) و اهل بیت بزرگوارش بود و خود رافدای این خانواده کردوجانبازان ماهم خودرا فدای این ملت و مرزبوم کرده اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : البته ماهم خورشیدی داریم که پرچم انقلاب را استوار نگه داشته است و آن را تحت هرشرایط حفظ میکند و ماهم مقید هستیم از سخنان وعرایض مفید ولی امر مسلمین اطاعت کنیم.

وی با یادآوری دوران دفاع مقدس و شور و اشتیاق جوانان برای اعزام به جبهه گفت : جمعیت اعزامی جانبازان در شهرستان قدس بیشتر از وسعت این شهرستان بودوافتخار شهرستان قدس این است که در ردیف رتبه های اول در بین استان های تهران در این زمینه می باشد.

محمودی شاه نشین افزود: مسوولیت بنده و تمامی مسئولینی که در جایگاههای مختلف انجام وظیفه می کنند این است از ارزش های والای این شهرستان حفظ و صیانت کنند و نباید موقعیت ایجاد شود که جانبازان ما احساس خلا و ناراحتی کنند.

/خبرنگار:محمد امین میر آلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار