عنایت الهی از به ثمررسیدن توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی جلوگیری می‌کند

قم (پانا)- مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: عنایت الهی از به ثمررسیدن توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی جلوگیری می‌کند.

کد مطلب: ۸۱۵۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
عنایت الهی از به ثمررسیدن توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی جلوگیری می‌کند

به گزارش خبر گزاری پانا علیرضا مظفری در مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران شهرداری قم که به مناسبت روز جانباز در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه دستی از غیب نظام اسلامی را هدایت می‌کند، اظهار کرد: قطعاً این انقلاب با وجود همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در نهایت به دست صاحب اصلی خود خواهد رسید.
وی با تاکید بر اینکه جنگ‌، ترور و شرارت و اغتشاش نمونه‌هایی از تلاش دشمنان برای ضربه زدن به هدف الهی ملت ایران بوده است، گفت: پیروز نهایی جنگ مردم ایران بودند اگرچه مردم ما هیچ بخشی از عراق را اشغال نکردند؛ بلکه هدف ما این بود که تاکید کنیم که ما مدافع بودیم و عراق تهاجم به کشور ما داشت.
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم با اشاره جریاناتی که در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن برای نظام اسلامی اتفاق افتاد، اذعان کرد: امیدواریم هرکسی در هر جایگاهی است تمام تلاش خود را در راستای خدمت و رفع مشکلات مردم به کار گیرد.
وی با اشاره به فراز و فرودهای نظام اسلامی از ابتدای شکل‌گیری تاکنون، خاطرنشان کرد: قطعا توطئه دشمنان با عنایت ویژه الهی که بر این نظام وجود دارد به جایی نمی‌رسد و امیدواریم همه بتوانند در راستای شکل‌گیری شاخص‌های مناسب خدمت به مردم در نظام اسلامی تلاش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار