به مناسبت روز پاسدار؛

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با فرمانده سپاه شهداء دیدار کرد

ارومیه (پانا) مدیر کل  آموزش و پرورش آذربایجان غربی صبح امروز به مناسبت روز پاسدار و جهت تبریک این روز با فرمانده سپاه شهداء دیدار کرد.

کد مطلب: ۸۱۵۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با فرمانده سپاه شهداء دیدار کرد

صبح امروز ابراهیم محمدی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به همراه جمعی از معاونین و رؤسای ادارت آموزش و پرورش استان با حضور در دفتر سردار شهسوار فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی روز پاسدار را به وی و مجموعه سپاه و بسیج استان تبریک گفت.

محمدی در این دیدار به شأن و منزلت مجموعه سپاه اشاره کرد و گفت: سپاه سد فکری و خطی جمهوری اسلامی در مقابل همه هجمه های دشمن است.

وی ادامه داد: استان آذربایجان غربی امروز کماکان درگیر دفاع مقدس است و همه مردم و مسئولین باید بر این مهم واقف بوده و در کنار نیروهای نظامی و امنیتی قرار داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: فعالیت همه ارگان ها و مسئولین برای رضای خدا و رضای مردم است، امروز سپاه در مقابل مردم سربلند است و قطعاً از رضایت خدا نیز بهره مند خواهد بود.

محمدی افزود:همه حرکت ها و گام های آموزش و پرورش در راستای استحکام پایه های نظام جمهوری اسلامی است و در این راه همه تعاملات با این مجموعه مغتنم و ارزشمند می باشند.

سردار شهسوار فرمانده سپاه شهداء نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از تعاملات آموزش و پرورش با مجموعه سپاه گفت: هماهنگی و تعامل سپاه و آموزش و پرورش در اجرای برنامه های فرهنگی،اجتماعی، سیاسی و ... برای تحقق اهداف این دو مجموعه از نان شب واجب تر است.

سردار شهسوار گفت: سنگین ترین، مهمترین و ماندگارترین فعالیت های نظام از آموزش و پرورش آغاز می شوند، این مجموعه پایه و اساس تربیت در کشور است.

وی افزود: جمهوری اسلامی علی رغم همه دشمنی ها، به برکت تدبیر رهبری، خون شهدا و همت مردم و مسئولین در مسیر خود قدم برمی دارد و تربیت انسان های معتقد لازمه دوام نظام خواهد بود، لذا این مهم وظیفه آموزش و پرورش را در این راه بیشتر و بیشتر سنگین تر و مهمتر می سازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار