معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش البرز:

تمدید زمان ورود اطلاعات طرح عیدانه کتاب

کرج (پانا) - معاونت آموزش ابتدایی اعلام کرد: بنا به درخواست همکاران مبنی بر تمدید زمان ورود اطلاعات "طرح عید و داستان" در سامانه همگام، زمان وارد کردن اطلاعات در این سامانه تا ساعت 24 روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه تمدید گردید.

کد مطلب: ۸۱۵۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تمدید زمان ورود اطلاعات طرح عیدانه کتاب

جعفر مقیمی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: بنا به درخواست همکاران دمبنی بر تمدید زمان ورود اطلاعات "طرح عید و داستان" در سامانه همگام، زمان وارد کردن اطلاعات در این سامانه تا ساعت 24 روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه تمدید گردید.

وی افزود: با توجه به اهمیت اجرای صحیح دستورالعمل طرح داستان خوانی، داستان گویی و داستان نویسی و به جهت نیاز به بررسی و دریافت آمار دقیق مشارکت دانش آموزان در هر یک از سه عنوان، داستان خوانی، داستان گویی و داستان نویسی، به اطلاع کلیه معلمین محترم دوره ابتدایی رسانده شود با مراجعه به سامانه همگام به آدرس hamgam.medu.ir و استفاده از نام کاربری و رمز ورود وارد پنل همگام شده و اقدام به وارد کردن اطلاعات نمایند.

معاون آموزش ابتدایی البرز در پایان گفت: همانطور که قبلا نیز اعلام شده بود، معلمانی که به هر علتی، امکان ثبت الکترونیکی در سایت همگام را ندارند، نمون برگ پیوست را بصورت دستی تکمیل و در اختیار منطقه آموزش و پرورش مربوطه خود قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار