معاون استاندار آذربایجان‌غربی خبر داد

آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سلماس از سه ماه آینده

ارومیه (پانا) معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: منطقه ویژه اقتصادی سلماس نزدیک هشت سال است که در مجلس تصویب و به تایید شورای نگهبان هم رسیده که طی سه ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۸۱۵۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سلماس از سه ماه آینده

رضا حسینی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی سلماس اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی سلماس نزدیک هشت سال است که در مجلس به تصویب و تایید شورای نگهبان رسیده و با پیگیری‌های لازمه، این طرح طی سه ماه آینده به مرحله عملیاتی رسیده و اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: سلماس به زودی تحت عنوان منطقه ویژه اقتصادی سبب توسعه اقتصادی منطقه و رشد در آمد سرانه مردم خواهد بود.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی با اشاره به رشد و توسعه استان آذربایجان غربی اظهار داشت: آذربایجان غربی ظرفیت پیشرفت و توسعه را دارد و باید زمینه لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در این استان را فراهم کنیم.

وی با اشاره به جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران در آذربایجان غربی افزود: احداث مجتمع‌های تفریحی و سرمایه‌گذار در جذب گردشگر و سرمایه‌گذار در کل استان بسیار موثر است.

حسینی خاطرنشان کرد: آذربایجان غربی ظرفیت زیادی در بخش کشاورزی و مواد غذایی دارد که می‌تواند منجر به رشد و توسعه استان در بخش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار