در گفت‌وگو با پانا

حسین اوجاقی: با نفوذ چینی‌ها مدال‌آوری ووشوی ایران دربازی‌های آسیایی سخت شده است

تهران (پانا) – سرمربی تیم ملی ووشو ایران کاهش یکی از وزن‌ها در بازی‌های آسیایی را عامل سخت شدن نتیجه‌گیری این رشته در جاکارتا عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۱۵۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
حسین اوجاقی: با نفوذ چینی‌ها مدال‌آوری ووشوی ایران دربازی‌های آسیایی سخت شده است

حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشوی ایران در گفت‌وگو با پانا درباره وضع ووشو در فاصله چهار ماه مانده به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا و حضور نداشتن وزن 75 کیلوگرم گفت: متاسفانه امسال شرایط بازی‌های آسیایی نسبت به دوره‌های گذشته خیلی متفاوت شده است چرا که وزن 75 کیلوگرم که یکی از وزن‌های خوب ماست و در همه رقابت‌ها یکی از شانس‌های اصلی طلا برای ووشو ایران محسوب می‌شود؛ اما امسال در بازی‌های آسیایی حذف‌شده است. با توجه به این وضع مشخص است که ایران مانند گذشته در بازی‌های آسیایی نیست .

وی ادامه داد: ما همیشه در سنگین وزن حرفی برای گفتن داشتیم اما حالا با حذف این وزن وضع سخت شده است. البته همه تلاشمان را به کار می‌گیریم و باید دید چه اتفاقی می‌افتد. تا بازی‌های آسیایی هشت مرحله اردو داریم و ووشوکارانی که در این مسابقات حضور پیدا کنند باید از سه انتخابی که در نهایت دو پیروزی و یک باخت است عبور کنند. فردا مرحله دوم انتخابی برگزار می‌شود و باید دید ووشوکاران چه عملکردی خواهند داشت .

سرمربی تیم ملی ووشو در پاسخ به اینکه اردوی برون‌مرزی خواهند داشت یاخیر، عنوان کرد: ما جام پارس را پیش رو داریم که از مسابقات سطح بالاست و کشورهای زیادی در این رقابت شرکت می‌کند. از طرف دیگر یک بازی تدارکاتی با تیم روسیه داریم که اگر روسیه به ایران آمد و در جام پارس حضور داشت به مصافش می‌رویم و اگر نشد زمینه را برای رفتن به این کشور فراهم خواهیم کرد .

اوجاقی در پایان گفت: ما پیوسته در حال تلاش هستیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم اما باید این واقعیت را قبول کنیم که مدال‌آوری در جاکارتا با توجه به وضع موجود و از طرفی نفوذ چینی‌ها برای لابی‌گری کار را سخت می‌کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار