ظرفیت ثبت نام در کارگاه‌های باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر افزایش یافت

تهران (پانا) - شادمهر راستین مدیر باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر از افزایش ظرفیت ثبت نام کارگاه های آموزشی بخش باشگاه به دلیل استقبال هنرجویان خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۵۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت ثبت نام در کارگاه‌های باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر افزایش یافت

به گزارش ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، شادمهر راستین مدیر باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر با بیان اینکه تعداد علاقمندان برای ثبت نام در کارگاه های آموزشی جشنواره بسیار بیشتر از سال قبل شده است، خبر داد: تا پیش از شروع جشنواره متقاضیان تنها می توانستند در چهار کارگاه ثبت نام کنند اما به دلیل درخواست و استقبال صورت گرفته، در روزهای جشنواره این تعداد به 6 کارگاه برای متقاضیان افزایش یافت.
وی در پایان بیان کرد: همچنین مکان برگزاری کارگاه از سالن های فرعی کاخ جشنواره (پردیس چارسو) و سینما فلسطین به سالن های اصلی این دو سینما انتقال پیدا کرد.
ثبت نام از طریق ربات تلگرام باشگاه جشنوارهfiffclub @ امکان پذیر است و همچنین از طریق پشتیبانی تلگرام fiffclub-support@ افراد می توانند سوال های خود را در این مورد مطرح و پاسخ بگیرند.
آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.
سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار