سیف اله صمدیان: فیلم‌های بازسازی شده جشنواره جهانی فیلم فجر اکران می شود

تهران (پانا) - مدیر رویدادهای ویژه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر جزییات بخش «بازسازی کلاسیک ها» را تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۱۵۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
سیف اله صمدیان: فیلم‌های بازسازی شده جشنواره جهانی فیلم فجر اکران می شود

به گزارش ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، نسخه بازسازی شده «بازمانده» فیلم ماندگار زنده‌یاد سیف‌اله داد با حضور علیرضا زرین‌دست فیلمبردار این اثر سینمایی یکشنبه 2 اردیبهشت در چهارمین روز از سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر نمایش داده می شود.
نمایش این فیلم از ساعت ۱۶:۳۰ در سالن 4 پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.
سیف‌اله صمدیان مدیر رویدادهای ویژه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجرضمن اعلام این خبر، درباره رویدادهای دیگر بخش «بازسازی کلاسیک ها» نیز توضیح داد: مالتی‌مدیایی از ۲۸ سال عکاسی آلفرد یعقوب‌زاده از فلسطین با بهره‌گیری از موسیقی جاودانه مجید انتظامی برای فیلم «بازمانده» نیز تهیه شده که فردا نمایش داده می شود.
وی افزود: این رویداد در ادامه بخشی است که برای نمایش فیلم‌های کلاسیک بازسازی شده ایرانی در نظر داشته ایم و پیش از این فیلم هایی نظیر «گاو»، «باد صبا» و «ناخدا خورشید» در دوره‌های قبلی بازسازی شده اند.
مدیر رویدادهای ویژه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر عنوان کرد: همچنین «اربعین» ساخته ناصر تقوایی و «یا ضامن آهو» اثر پرویز کیمیاوی، دو اثر مستند بازسازی شده‌اند که هر دو در سانس هایی ویژه روز دوشنبه 3 اردیبهشت در سالن 4 پردیس چارسو نمایش داده می‌شوند.
صمدیان با اشاره به نمایش نسخه بازسازی شده «امیرکبیر» اثر زنده‌‌یاد علی حاتمی عنوان کرد: «امیرکبیر» فیلم مرمت شده دیگری است که در مدت زمان 70 دقیقه، روز سه شنبه 4 اردیبهشت از ساعت 19:45 در سینما فلسطین و روز پنجشنبه 6 اردیبهشت از ساعت ۱۶:۳۰ در پردیس چارسو اکران می‌شود.
آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.
سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار