معصومه ابتکار: انتظار داریم در جشنواره جهانی فجر مباحث حقوق زنان وخانواده نمود داشته باشد

تهران (پانا) - معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری ضمن بازدید از جشنواره جهانی فیلم فجر از تاثیرات فیلم‌های سینمایی در حوزه‌های مختلف سخن گفت.

کد مطلب: ۸۱۵۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
معصومه ابتکار:  انتظار داریم در جشنواره جهانی فجر  مباحث حقوق زنان وخانواده  نمود داشته باشد

به گزارش ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر با توجه به ظرفیت بزرگ جشنواره جهانی فیلم فجر در حوزه بانوان بیان کرد: انتظار داریم در جشنواره جهانی فیلم فجر مباحث مربوط به حقوق زنان، خانواده و تلاش‌هایی که در این زمینه در حال انجام است نمود داشته باشد و آثار خوب سینماگران و هنرمندان زن ارایه شود.

وی افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر فیلم‌هایی خوبی مانند «صفر تا سکو» و «ملی و راه‌های نرفته‌اش» در حوزه زنان و خانواده ساخته شده و می‌توان به نمایش آثاری از این دست در جشنواره جهانی فیلم فجر امیدوار بود.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور که در دولت‌های هفتم، هشتم و یازدهم ریاست سازمان محیط زیست را برعهده داشت با اشاره به حضور فیلم‌های محیط زیستی در جشنواره امسال تاکید کرد: سینما یکی از موثرترین روش‌‌ها برای تغییر نگرش، بالا بردن فرهنگ و تغییر سبک زندگی است. من در دوره‌های مدیریت خودم در سازمان محیط زیست با همکاری و حمایت هنرمندان، جشنواره فیلمی را راه‌اندازی و برگزار کردم که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و فیلم‌های بسیار خوبی در حوزه محیط زیست در آن به نمایش در آمد.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است. آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار