طرح تحرک بخشی در اجرای پروژه های عمرانی نیمه تمام آذربایجان غربی در حال تدوین است

ارومیه (پانا)- معاون هماهنگی امورعمرانی استاندارآذربایجان غربی در نخستین جلسه شورای فنی استان گفت:پیگیری پیشرفت پروژه ها و تحرک بخشیدن به روند اجرای طرح های عمرانی نیمه تمام از محورها و اولویت های کاری این معاونت در سالجاری است و این طرح در دفتر فنی استانداری درحال تدوین است که پس از آماده شدن در شورای فنی مطرح خواهد شد.

کد مطلب: ۸۱۵۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح تحرک بخشی در اجرای پروژه های عمرانی نیمه تمام  آذربایجان غربی در حال تدوین است

تقی کهوریان از تخصیص 540 میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی سال 96 استان برای پروژه های عمرانی خبردارد وافزود:این اعتبارات بصورت اسناد خزانه تخصیص داده شده و تاکنون حدود 132 میلیارد تومان از این اعتبارات توسط دستگاههای اجرایی جذب شده است.


وی با اشاره به مهلت کم باقی مانده تا زمان جذب اعتبارات عمرانی تخصیصی افزود:در نشستی ویژه با شرکت مدیران دستگاههای اجرایی عمده برخوردار از این اعتبارات روند پیشرفت طرح ها برای جذب حداکثری بررسی خواهیم کرد و درصورت نبود امکان دستگاهها برای جذب باید جابجایی های لازم برای بهره مندی دیگر طرح ها از اعتبارات تخصیصی فراهم شود.


معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار همچنین بر انجام تکلیف بازدید پروژه های عمرانی کمیته های نظارت فنی شهرستانها با مسئولیت معاونین برنامه ریزی وعمرانی فرمانداری ها اشاره و تاکید کرد:باید این کمیته ها به صورت منظم از پروژه های عمرانی شهرستان ها بازدید و گزارشات خود را ماهانه به دبیرخانه شورای فنی ومعاونت عمرانی ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار