معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر:

خبرنگاران پانا چشمان بیدار دفاع از حق مردم با نگرش به نقد سازنده هستند

اسلامشهر (پانا)-جلسه دیدارو بیان دغدغه های خبرنگاران پانا اسلامشهر با رییس وشورای معاونین آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۴۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران پانا چشمان بیدار دفاع از حق مردم با نگرش به نقد سازنده هستند

در این جلسه،ابوالفضل اخوان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر درسخنانی اظهار داشت :ارزش کارشما دانش آموزان پاناکه با علاقه درحال فعالیت هستید ، بسیار بالا است.

وی در ادامه افزود:درجامعه بیدارمطبوعات و سایت ها پویا و فعال بوده و اکنون در جوامع پیشرفته و توسعه یافته ملاک تیراژروزنامه ها ، تنوع مجلات و سایت ها با استفاده از سرانه مطالعه بالا میباشدو نمونه های اینگونه جوامع چین و ژاپن هستند.

اخوان خبرنگاران دانش آموزی پانارا چشمان بیدار دفاع از حق مردم در جامعه با برخورداری ازنقد سازنده دانست.

سپس ،حسن حبیبی پور ، رییس آموزش و پرورش اسلامشهر گفت : کسب رتبه برتر در سال 96 ودر شهرستانهای استان تهران ،نشانه تلاش خبرنگاران دانش آموزی پانا است .

در ادامه هادی فخاری ، مسؤل خبرگزاری پانا شهرستان های استان تهران نیز در بیاناتش تأکید کرد : اگر در انتقال اخبار بی دقتی کنید دیگر نمی شود آن رااز ذهن ها پاک کردو به همین دلیل کار کردن در حوزه خبرنگاری بسیار سخت و حساس است.

زهراجعفری ، کارشناس مسئول فعالیتهای اردویی و سازمان دانش آموزی نیز در سخنانی گفت : ما در حد توانمان قول می دهیم که سازمان دانش آموزی و واحدهای آموزشی شما عزیزان خبرنگاردر زمینه ارسال خبر با شماهمکاری لازم را داشته باشد.

شایان ذکر است، در این جلسه که اسدی ، کارشناس مسئول حراست آموزش و پرورش اسلامشهر نیز حضور داشت ، دانش آموزان خبرنگار به بیان مشکلات خود پرداختند که راهنماییهای لازم از سوی مسئولین حاضر در جلسه ارائه گردید.

/خبرنگار:حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار