روز پاسدار،گرامیداشت ایثارگریهای یادگاران سال های آتش وعشق و ایمان

اسلامشهر (پانا)-کمر بستن برای احیای حقیقت خواهی، همتی جانانه می طلبد و تنها از دلیر مردانی مانند امام حسین(ع) برمی آید که با آزادگی و شورحقیقت جویی ، چنان حماسه ای آفرید که تا همیشه نامش جاودان و موجب احترام انسانهای حق طلب خواهد بود و پاسداران نیز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه دهنده راه آن امام همام هستند.

کد مطلب: ۸۱۴۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
روز پاسدار،گرامیداشت ایثارگریهای یادگاران سال های آتش وعشق و ایمان

پاسداران انقلاب اسلامی کسانی هستند که در حساس ترین لحظه های تاریخ، از میان مردم برمی خیزند و همچون دژی مستحکم، مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت و حفظ آن، گام برمی دارند

کمر بستن برای احیای حقیقت خواهی، همتی جانانه می طلبد و تنها از دلیر مردانی مانند امام حسین(ع) برمی آید که با آزادگی و شورحقیقت جویی ، چنان حماسه ای آفرید که تا همیشه نامش جاودان و موجب احترام انسانهای حق طلب خواهد بود .

امام حسین(ع) هنگامی که تحریف گران حقیقت، از سنت و سیره پیامبر اکرم(ص) و آنچه خداوند در شریعت اسلامی و از زبان قرآن بنا نهاده بود، تصویری مغایر با واقعیت ارائه کردند، بر خود فرض دید تا برای احیای آن سنت فراموش شده و نهادینه کردنش در میان امت اسلام، قیام تاریخی و حماسی اش را آغاز کند و بدین ترتیب، از دین جد خود پاسداری کند .

پاسدارانی که در دفاع از کیان و کشور خود فداکاری کردند و با روحیه شهادت طلبی، انسجام درونی و خلاقیت نظامی، در صحنه های مختلف به نبرد پرداختند و با الهام از حضرت سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(ع)، با بذل خون و جان خویش و جانبازی ها و ایثارگری ها، نگذاشتند دست سربازان شیطان، به ذره ای از خاک میهن اسلامی برسد.

شایان ذکر است ،حضرت امام خمینی(ره) در هفتم تیرماه 1358 پیامی به مناسبت ولادت امام حسین(ع) فرستادند و در این پیام سوم شعبان را روز پاسدار نامیدند .

/خبرنگار:سمیه محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار