مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

اولین اپلیکشین خبری حوزه آموزش و پرورش کشور در استان خوزستان رونمایی می‌شود

اهواز (پانا) - آموزش و پرورش استان خوزستان در نیمه اول اردیبهشت و همزمان با هفته معلم از اولین اپلیکشین خبررسان کشور در حوزه آموزش و پرورش ویژه تلفن همراه رونمایی می کند.

کد مطلب: ۸۱۴۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین اپلیکشین خبری حوزه آموزش و پرورش کشور  در استان خوزستان رونمایی می‌شود

محمد تقی‌زاده، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان، عصر روز پنج شنبه با بیان اینکه این اپلیکیشن را اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان آماده کرده است، گفت: آموزش و پرورش دارای بدنه‌ای عظیم و مخاطبان زیادی است از این رو لازم است برای برقراری ارتباط همه‌جانبه با این پتانسیل بالای نیروی انسانی، شبکه‌های اطلاع‌رسانی خود را گسترش دهد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه برای دستیابی به اهداف مورد نظرش باید ارتباط منسجم و سازمان‌دهی شده‌ای با مخاطبان خود برقرار کند، گفت: آموزش و پرورش خوزستان همواره سعی کرده است با بهره‌گیری از راه‌های تخصصی ارتباطی، اطلاعات و اخبار سازمانی خود را به مخاطبانش انتقال دهد.

تقی‌زاده نیروهای اداری، سازمانی، فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها را از مخاطبان دائمی آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: راه اندازی اپلیکیشن خبررسان آموزش و پرورش خوزستان که اولین اپلیکیشن با این کاربری در حوزه آموزش و پرورش کشور است، با هدف آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی بموقع به همکاران، دانش آموزان و خانواده‌های آنها راه‌اندازی می‌شود.

وی صنایع وابسته به آموزش و پرورش، فارغ التحصیلان دانشگاهی و سایر اقشار جامعه را از دیگر دنبال‌کنندگان اخبار حوزه آموزش و پرورش دانست و خاطر نشان کرد: به دلیل کثرت اخبار منتشره شده از آموزش و پرورش در فضای مجازی، نیاز به ارائه چنین اپلیکیشنی برای انتشار اخبار موثق از آموزش و پرورش حس می‌شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه این اپلیکیشن در دو بستر اندروید و ISO برای کاربران قابل دسترسی است ،گفت: انتشار اخبار روزانه، اطلاعیه‌ها، ثبت‌نام‌ها، بخشنامه‌ها، هدایت تحصیلی، اخبار تعطیلی مدارس، اخبار استخدامی،کلیپ‌های آموزشی و مشاوره‌ای و ... فرآیند هایی هستند که از این پس از طریق اپلیکشین خبررسان آموزش و پرورش خوزستان اطلاع‌رسانی می‌شود و یکی از مزیت‌های این اپلیکیشن دسترسی آسان و سریع به آن از طریق گوشی موبایل است.

وی در این حال با بیان اینکه بخشی برای تبلیغات نیز در این نرم افزار برنامه‌ریزی شده است ،گفت: صنایع وابسته به آموزش و پرورش در حوزه‌های هنری، آموزشی، روانشناختی، اجتماعی و کارآفرینی نیز می‌توانند از این اپلیکیشن پیام‌های تبلیغاتی خود را با مخاطبان ما به اشتراک بگذارند.

تقی‌زاده با بیان اینکه آموزش و پرورش خوزستان دو استودیو خبری - آموزشی نیز دارد، تصریح کرد: اولین استودیو آموزش و پرورش خوزستان که در محل اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی مستقر است از یک سابقه کاری بیش از دو ساله برخوردار است و به زودی دومین استودیو آموزش و پرورش خوزستان با محوریت فعالیت‌های تخصصی در آموزش دروس پایه و تهیه کلیپ‌های آموزشی با همکاری اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار