با هدف تولید و انتشار محتوای تخصصی آموزشی:

دومین استودیو آموزش و پرورش خوزستان راه اندازی می شود

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: دومین استودیو آموزش و پرورش خوزستان با هدف تهیه و انتشار محتواهای تخصصی آموزشی راه اندازی می شود.

کد مطلب: ۸۱۴۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
دومین استودیو آموزش و پرورش خوزستان راه اندازی می شود

محمد تقی زاده با اعلام این خبر گفت: آموزش و پرورش خوزستان با راه اندازی اولین استودیو خود در محل اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان که از سابقه فعالیتی دو ساله برخوردار است، با تهیه و انتشار مصاحبه ها و کلیپ های خبری و تحلیلی گام مهمی در راستای تسریع اطلاع رسانی و پیام رسانی به همکاران فرهنگی، خانواده ها و دانش آموزان برداشت.

وی با تاکید بر ادامه این مسیر در آموزش و پرورش خوزستان، تصریح کرد: آموزش و پرورش خوزستان با دارا بودن حدود 1 میلیون دانش آموز و 67 هزار فرهنگی یک دستگاه بزرگ فرهنگی به شمار می آید که نیازمند دارا بودن شبکه های اطلاع رسانی و آگاهی بخشی وسیع و گسترده ای در سطح استان است. از این رو استودیو دوم آموزش و پرورش خوزستان با دستور کاری ویژه و با همکاری اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی برای تهیه محتواهای تخصصی آموزشی و به عنوان اولین استودیو تخصصی در بین دستگاه های اجرایی کشور در آینده ای نزدیک فعالیت خود را آغاز می کند.

تقی زاده شرایط استان خوزستان را شرایطی ویژه دانست و تاکید کرد: استان خوزستان دارای شرایط اقلیمی و آب و هوایی خاصی است و به دلیل گرمای هوا و وقوع پدیده ریزگردها دانش آموزان این استان در مقایسه با دانش آموزان سایر استانها سال تحصیلی کوتاه تری را تجربه می کنند. از این رو لازم است تا در راستای جلوگیری از افت تحصیلی ، از طریق این استودیو تخصصی یکسری از محتواهای آموزشی را به صورت جمع بندی در دروس پایه و توضیح مفاهیم کلیدی درسی برای آنها تهیه کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: تمامی محتواهای درسی تهیه شده در استودیو دوم آموزش و پرورش خوزستان که به صورت کاملا تخصصی با بهره گیری از اساتید مجرب دروس پایه در آموزش و پرورش تولید می شود، در سایت رسمی آموزش و پرورش خوزستان به آدرس khouz.medu.ir و سایت تخصصی رسانه آموزش و پرورش خوزستان به آدرس khouz.media.ir یافته و دانش آموزان با مراجعه به این سایت می توانند از این کلیپ های آموزشی استفاده کنند.

تقی زاده در عین حال خاطر نشان کرد: زمان شروع به کار دومین استودیو آموزش و پرورش خوزستان از طریق اطلاعیه های رسمی توسط اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان اعلام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار