‍پیام تبریک فرماندار شهرستان فیروزکوه به مناسبت روز پاسدار

فیروزکوه(پانا)- فرماندار شهرستان با صدور پیامی ولادت با سعادت سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) و ولادت با سعادت بزرگ جانباز تاریخ حضرت ابوالفضل عباس (ع) را به سرافرازان پاسدارو فداکاران جانباز تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۱۴۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
‍پیام تبریک فرماندار شهرستان فیروزکوه به مناسبت روز پاسدار

متن پیام تبریک مهدی یوسفی جمارانی فرماندار شهرستان فیروزکوه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

خَیرُالنّاسِ رَجُلٌ حَبَسَ نَفسَهُ فِى سَبیل اللّه ‏ِیُجاهِد أعداءَهُ یَلتَمِسُ المَوتَ أوِ القَتلَ فی مَصافِّهِ(امام علی (ع)

بهترین مردم کسى است که در راه خدا خویشتندارى می کند و با دشمنان او به نبرد بر می خیزد و مرگ یا کشته شدن در میدان نبرد را آرزو میکند.

اعیاد خجسته و ولادت دو تن از بزرگ مردان جهان اسلام فرصتی است تا اندیشه های آسمانی و ارزش های معنوی دلاور مردانی را که با نثار جان خود، معنای واقعی ایثارگری را به منصه ظهور رساندند و بدون لحظه ای تردید برای حفظ دستاورد های انقلاب و دفاع از کیان اسلامی تا پای جان مقاومت کردند گرامی داریم.

پاسداران و جانبازان شریف ایران اسلامی که نمادی از حرّیت، آزادگی و مقاومت هستند، همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس ازآن، در دفع شرّ اجانب تاثیر بسزایی داشته اند و توانسته اند آن گونه که باید و شاید مدافع مردم و میهن اسلامی مان باشند.

اینجانب ضمن تبریک اعیاد فرخنده و پربرکت شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز را به مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان فیروزکوه بالاخص پاسداران و جانبازان عالی قدر و خانواده های معظم ایشان، تبریک و تهنیت عرض نموده، و سربلندی همگان را در سایه عنایت حضرت ولیعصر(عج) در پیمودن راه شهدای والامقام، با پیروی از آموزه های گهربار امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، از درگاه ایزد منان خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار