پیام تبریک استاندار کردستان به مناسبت روز ارتش، روز پاسدار و روز جانباز

سنندج(پانا)-بهمن مرادنیا استاندار کردستان در پیامی بصورت همزمان روز ارتش جمهوری اسلامی، ولادت امام حسین(ع) روز پاسدار و ولادت ابوالفضل عباس(ع) روز جانباز را به تمامی نیروهای مسلح و مردم شریف و انقلابی استان کردستان تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۱۴۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک استاندار کردستان به مناسبت روز ارتش، روز پاسدار و روز جانباز

متن پیام به این شرح است:

استقلال و آزادی دو رکن اساسی نظام مردم سالار جمهوری اسلامی است که از بدو تاسیس انقلاب تاکنون ملت و در راس آنها نیروهای مسلح هزینه‌های بسیاری برای حراست از این دو اصل مهم و حیاتی متحمل شده‌اند و بارزترین جلوه آن در دوران هشت ساله دفاع مقدس بود که با جانفشانی و ایثار فرزندان و رزمندگان ارتش، سپاه و بسیج دورانی حساس و سرنوشت ساز را با پیروزی بر جبهه استکبار رقم زدند.

نیروهای مسلح کشور متشکل از ارتش، سپاه و بسیج با تقدیم هزاران شهید و جانباز و با رهبری بی مانند حضرت امام خمینی (ره) دوام و بقای نظام، اسلامیت و ایرانیت را تضمین و برای همیشه عزت، افتخار و سربلندی را برای مردم و سرزمین مهرپرور و عزیزمان ایران به یادگار گذاشتند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز پاسدار و جانباز را به محضر تمامی نیروهای نظامی و خانواده گرانقدر آنان و مردم با فرهنگ، متدین و انقلابی استان کردستان تبریک گفته و امیدوارم در سایه تحکیم اتحاد و همدلی موجود میان مردم و حافظان امنیت و آسایش، کردستان بیش از گذشته در مسیر رشد و پیشرفت همه جانبه قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار