مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان:

همایش تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله استانی برگزار شد

دشتستان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: همایش تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز با هدف علاقه مندی دانش آموزان به این فریضه انجام شد .

کد مطلب: ۸۱۴۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله استانی برگزار شد

سید حسن لواسانی فرد در همایش تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز شهرستان دشتستان بیان داشت : با راهنمایی مدیران و مربیان پرورشی مدارس استعداد های دانش آموزان در زمینه قرائت قرآن و سایر رشته های مرتبط به احکام و دین پرورش می یابد.

وی تصریح کرد: دانش آموزان در صورت تقلید از یک قاری باید اصول و سبک قاری مدنظر را رعایت کنند.

لواسانی فرد ادامه داد: با قرائت قرآن در مراسم صبحگاه در مدارس زمینه علاقه مندی بیشتر آنان به تلاوت و یادگیری قرآن را فراهم نماید.

لواسانی تصریح نمود : مسابقات در یازده رشته و در سه دوره ابتدایی، متوسطه اول و دوم برگزار شد که در مجموع 2 مرحله آموزشگاهی و شهرستانی 1150 نفر شرکت کردندکه از این بین 104 دانش آموز به مرحله استانی راه یافتند. و از بین 104 دانش آموز راه یافته به مسابقات قرآنی استان، 52 مقام برای این شهرستان به دست آمد.

امام جمعه شهر برازجان نیز در این همایش گفت: نعمت گرانبهای قرآن زمینه خروج انسانها از جهل است بابت این چراغ راه هدایت باید از خداوند شاکر باشیم.

امام جمعه شهر برازجان ادامه داد: همه ادیان بشارت دهنده دین مبین اسلام هستند و پیروانشان را به پذیرش دین اسلام بعد از خودشان ارشادکرده اند.

مصلح بیان داشت: پیامبر اسلام ارمغان های بزرگی برای مردم داشته است که مهمترین آن اسلام و کتاب آسمانی بوده است.

امام جمعه شهر برازجان افزود: از دیگر برکات و ارمغانهای وجود حضرت محمد (ص) اهل بیت عصمت و طهارت ، نماز و برپایی نماز های جمعه و جماعت ،وحدت،مهرورزی و حجاب می باشد.

حسن مصلح بیان داشت : توجه به قرآن، تدبر در آن و رعایت دستورات آن سفارش و تاکید پیامبر اسلام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار