معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز:

آغاز رقابت 3 هزار دانش آموز البرزی در مسابقات فرهنگی هنری استان

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: رقابت 3 هزار دانش آموز این استان در سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموز ی در مرحله حضوری استانی با رویکرد مهارت آموزی آغاز شد.

کد مطلب: ۸۱۴۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز رقابت 3 هزار دانش آموز البرزی در مسابقات فرهنگی هنری استان
به گزارش خبرنگار پانا از البرز، مسعود مهران نیا با اعلام این خبر افزود: این دوره از مسابقات فرهنگی هنری با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، در راستای تحقق بخشی به اهداف سند تحول بنیادین در مدارس دولتی و غیر دولتی البرز در مرحله مدرسه ای و منطقه ای به اجرا در آمد.
وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات تلاش می کنیم از تمام ظرفیت های هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش در فرآیند مهارت آموزی به دانش آموزان بهره ببریم.
مهران نیا تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی هنری نقش موثری در تقویت روحیه مشارکت جویی و تعاون بین دانش آموزان و آموختن یک مهارت به دانش آموزان دارد.
وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به صورت حضوری برگزار می شود، ادامه داد: دانش آموزان در رشته های سرود، نمایشنامه خوانی، نمایش عروسکی، تئاتر صحنه، مشاعره، نقد ادبی، تک نوازی، هم نوازی، ادبی ، پژوهشی، رسانه و فضای مجاز ی، هنرهای دستی، تجسمی، فیلم کوتاه، سرود و نقاشی همگانی به مدت 16 روز به رقابت با یکدیگر می پردازند.
معاون پرورشی و فرهنگی البرز خاطرنشان کرد: برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری تا شهریورماه 97 بطول می انجامد و نفرات اول هر رشته به مرحله کشوری راه می یابند.
مهران نیا اضافه کرد: مسابقات فرهنگی هنری در قالب 72 رشته و گرایش در چهار مرحله آموزشگاهی ، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می شود.
وی یاد آور شد: این مسابقات با هدف شناسایی و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در رشته های مختلف فرهنگی، هنری در حال اجراست که داوری آن را کارشناسان با تجربه و با مهارت در هر رشته بر عهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار