«من و در لجباز» در تماشاخانه دیوارچهارم به روی صحنه می رود

تهران (پانا) - نمایش «من و در لجباز» منتخب بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان و دارنده دیپلم افتخار بهترین بازیگری در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در بخش بین‌الملل به نویسندگی و کارگردانی محمود تیموری، از روز چهارشنبه 29 فروردین ماه اجراهای خود را در تماشاخانه دیوارچهارم آغاز خواهد کرد.

کد مطلب: ۸۱۴۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
«من و در لجباز» در تماشاخانه دیوارچهارم به روی صحنه می رود

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه دیوارچهارم، در این اثر نمایشی؛ محمود تیموری، پرویز حاجی زاده، بهروز مهرعلیان، پارسا پولادوند، پروانه نوای و مانی تیموری به ایفای نقش می پردازند.
از دیگر عوامل کار می توان به موسیقی: مهدی مریخ، طراح لباس: آناهیتا کاشف، پوستر و بروشور:حمیرا هزاوه، طراح صحنه: محمود تیمور، هماهنگی نور و صدا : مهناز اینانلو، طراح گریم و عروسک: پروانه نوایی و عکاس : سمانه جویا اشاره کرد.
در خلاصه نمایش «من و در لجباز» آمده است: او یک کودک چهل ساله است هنوز تمام کارهایش را پدر و مادرش انجام می دهند یک اتفاق باعث می‌شود او در موقعیت های کمدی بامزه و فانتزی قرار بگیرد تا اینکه در سر راهش با.....برخورد می کند.
علاقمندان جهت تماشای این نمایش می توانند به سایت www.tik8.com و یا به گیشه تماشاخانه دیوارچهارم به آدرس میدان فلسطین، خیابان طالقانی، بین سرپرست و فریمان، پلاک 544 مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار